ورود به حساب کاربری تترلند

ورود تترلند: برای توانایی خرید و فروش تتر/ریال بعد از ثبت نام و احراز هویت در صرافی تترلند وارد حساب کاربری خود در تترلند شوید و آسان و مطمئن تتر خرید و فروش کنید.

تترلند، اواخر سال ۱۳۹۶ بر مبنای این ایده راه‌اندازی شد که مرجع تخصصی تتر باشد و تنها با گذشت چند هفته از آغاز فعالیت با استقبال زیادی روبرو شد. هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت در زمینه خرید و فروش تتر

آموزش تصویری ورود به تترلند

برای ورود به خساب کاربری صرافی تترلند و خرید و فروش تتر باید مراحل زیر را انجام دهید:

وارد کردن شماره موبایل

1- در محله اول: برای ورود به صرافی تترلند تقریباً باید همان مراحل اولیه ثبت نام را انجام دهید. بعد از کلیک بر روری گزینه حساب کاربری موجود در منوی سایت، در باکس باز شده در قسمت مورد نظر شماره موبایلی که با آن ثبت نام کردید و به نام خودتان است را وارد کنید.

ثبت نام تترلند - ورود تترلند - احراز هویت تترلند
ورود به حساب کاربری

وارد کردن کد تایید SMS شده

2- در مرحله دوم: دوباره به لیست پیامک های گوشی خود رجوع کنید و کد تایید اس ام اس شده توسط تترلند را در کادر مشخص شده وارد کنید.

در صورتی که اس ام اس دریافت نکردید لیست ایمیل های خود را چک کنید. یا از صحت شماره موبایل وارده اطمینان حاصل کنید.

ثبت نام تترلند - ورود تترلند - احراز هویت تترلند
وارد کردن کد تایید برای ورود

ورود تترلند موفقیت آمیز بود

3- در مرحله سوم: بعد از انجام صحیح مراحل بالا، شما با موفقیت وارد حساب کاربری خود شدید و میتوانید با خیال راحت و بدون محدودیت تتر خرید و فروش کنید.

ثبت نام تترلند - ورود تترلند - احراز هویت تترلند
حساب کاربری تترلند

شما میتوانید با افزایش موجودی ریالی خود رمز ارز تتر بخرید یا با واریز تتر به حساب صرافی در مقابل ریال دریافت کنید.

صرافی اکسولو

فرهاد دهقان

طراح گرافیک و وب، مسلط به نرم افزارهای ادوبی فتوشاپ، ایلاستریتور، پریمیر، افترافکت، ایکس دی، ایندیزاین / طراح رابط کاربری UI/UX / طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی / مدلسازی سه بعدی بازی و انیمیشن / متاورس / NFT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا