آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ال بانک

رتبه صرافی ال بانک lbank – بررسی صرافی ال بانک در سایت های معتبر

سلام به تمامی دوستان و همراهان عزیز و همیشگی سایت بزرگ ایران ریچ، در ان مقاله قصد داریم تا به رتبه و حجم معاملاتی صرافی بیت المللی ال بانک بپردازیم. چنانچه در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید از طریق لینک زیر اقدام کرده تا از تخفیفات ویژه سایت ایران ریچ بهره‌مند شوید.

بیشتر بخوانید: معرفی صرافی ال بانک

صرافی ال بانک

Ledger Bank Exchange یا به اختصار صرافی Lbank به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال در جزایر ویرجین دریای کارائیب و در سال 2015 راه اندازی شد. این صرافی یک پلتفرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف رمزنگاری است. صرافی LBank به کاربران خود تجارت امن رمزنگاری، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

صرافی Lbank یک سرویس مناسب برای معاملات مارجین، معاملات آتی و ارزهای دیجیتال، ETF ارائه می‌کند. بیت کوین، لایت کوین (LTC)، اتریوم (ETH)، تتر(USDT)، ریپل(XRP) و ده‌ها ارز دیجیتال دیگر و توکن‌ ها برای معامله و همچنین دلار آمریکا و یوان چین (از ارزهای فیات) در صرافی موجود هستند. سپرده گذاری مستقیم با کارت اعتباری و خرید ارز دیجیتال بدون واریز وجوه شخصی شما در این صرافی امکان پذیر است. همچنین یک سرویس ساده برای معاملات سریع در صرافی ادغام شده است. این پلتفرم امکان سرمایه گذاری در پروژه های بلاک چین شخص ثالث را با سپرده انعطاف پذیر و نرخ بهره بالا می دهد. ویژگی کلیدی صرافی، کمیسیون ثابت و عینی پایین در معاملات تجاری (0.1٪) است.

نکته منفی که ممکن است در برخورد اول با وب سایت این صرافی به چشم بیاید این است که موقعیت مکانی مشخصی برای خود تعریف نمی کند. از سوی دیگر اشاره ای به بنیانگذاران و صاحب یا صاحبین این صرافی نیز نمی شود. آنچه که در صفحه لینکدین آن به چشم می خورد نام Allen Wei به عنوان مدیرعامل این صرافی است.

Lbank در بین 30 صرافی برتر ارز دیجیتال قرار دارد. این رتبه بندی به وسیله سایت کوین مارکت کپ انجام گرفته است. همانطور که گفته شد این صرافی خدمات بسیار زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد از جمله: ترید ارزهای دیجیتال، خرید و فروش با کارت های اعتباری، خرید و فروش از طریق ارسال وجه بانکی، فیوچرز،ETF و… است.

مزایای صرافی ال بانک

  1. رابط کاربری آسان
  2. عدم احراز هویت اجباری
  3. پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال
  4. نقدینگی کافی
  5. کارمزدهای مناسب و رقابتی
  6. افتتاح حساب آسان
  7. پشتیبانی از کیف پول‌های گرم و سرد متنوع

معایب صرافی ال بانک

  1. خدمات ناکافی به مشتری و انتخاب های کمی.
  2. اهمیت زبان انگلیسی کم است.

امکانات صرافی ال بانک

معاملات

  1. معاملات اسپات: خرید و فروش فوری ارزهای دیجیتال
  2. معاملات فیوچرز: معاملات اهرمی با تاریخ سررسید

ارزهای دیجیتال

صرافی ال بانک از بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال برای معامله پشتیبانی میکند.

کارمزد

  1. کارمزدهای رقابتی
  2. سیستم سازنده بازار (Market Maker) برای کاهش کارمزد

رابط کاربری

  1. رابط کاربری ساده و آسان
  2. مناسب برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای

پلتفرم

  1. وب سایت
  2. اپلیکیشن موبایل (اندروید و iOS)

امنیت

  1. امنیت بالا
  2. ذخیره سازی سرد
  3. احراز هویت دو عاملی (2FA)

پشتیبانی

  1. پشتیبانی ۲۴/۷
  2. چت زنده
  3. مرکز راهنمایی

سایر امکانات

  1. برنامه معاملاتی رباتیک
  2. معاملات همتا به همتا
  3. لانچ پد (Launchpad)

حجم معاملات چیست؟

حجم معاملات معیاری در بازار ارزهای دیجیتال هست که در یه بازه زمانی مشخص می تونه وضعیت ارز دیجیتال یا کل بازار رو تجزیه و تحلیل کنه. افزایش حجم معاملات در جهت مثبت می تونه به دلیل انتشار خبر مثبت درباره ارز دیجیتال و شروع روند صعودی هست و افزایش حجم معاملات در حرکت نزولی هم می تونه نشون دهنده انتشار اخبار منفی در ارز دیجیتال باشه.

رتبه صرافی ال بانک LBANK

رتبه‌بندی صرافی‌های ارز دیجیتال بر اساس معیارهای مختلفی انجام می‌شود. برخی از این معیارها عبارتند از:

  1. حجم معاملات
  2. نقدینگی
  3. تعداد کاربران
  4. تنوع ارزهای دیجیتال
  5. کارمزدها
  6. امنیت

با توجه به معیارهای ذکر شده، صرافی ال بانک در رتبه‌بندی‌های مختلف، رتبه‌های متفاوتی را کسب می‌کند. به عنوان مثال، در رتبه‌بندی سایت معتبری مثل CoinMarketCap، این صرافی در رتبه 21 قرار دارد.

بررسی رتبه صرافی ال بانک در سایت coinmarketcap

حجم صرافی ال بانک در کوین مارکت کپ

LBank یک پلتفرم صرافی متمرکز (CEX) مبتنی بر جهانی است که در سال 2015 تأسیس شد. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های رمزنگاری اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را در بیش از 149 ارز فیات، با بیش از 20 روش پرداخت، خریداری و بفروشند. این شرکت دارای مجوز از انجمن ملی آینده، Organismo degli Agenti e dei Mediatori ایتالیایی و کسب و کارهای خدمات پولی در ایالات متحده و کانادا است.

محصولات مالی LBank شامل معاملات نقطه ای و حاشیه ای، معاملات آتی ارز دیجیتال و اختیار معامله، سهامداری، و معاملات ETF دارایی های رمزنگاری شده است. سایر خدمات شامل معاملات همتا به همتا (P2P) و تجارت شبکه است.

LBank کجا واقع شده است؟

این صرافی در جزایر ویرجین بریتانیا مستقر است و متعلق به شرکت LBK Blockchain Limited است. این صرافی همچنین دفاتری در لیتوانی، کانادا و سنگاپور دارد.

LBank در چه کشورهایی فعال است؟

این صرافی بیش از 9 میلیون کاربر دارد و مشتریانی از بیش از 200 منطقه می پذیرد.

چه سکه هایی در LBank پشتیبانی می شوند؟

صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال از بیش از 800 ارز دیجیتال و بیش از 1000 جفت معاملاتی پشتیبانی می کند. قابل توجه ترین دارایی های رمزنگاری این پلتفرم عبارتند از BTC، ETH، LUNA، MATIC، FTM، CRO، DOGE و غیره.

کارمزد LBank چقدر است؟

این صرافی یک کارمزد ثابت 0.10 درصد از سازنده و گیرنده را برای معاملات نقدی دریافت می کند، و هزینه های برداشت از کریپتو به کریپتو متفاوت است. برای معاملات آتی، نرخ سازندگان 0.02٪ و 0.06٪ برای کارمزد گیرندگان است. هیچ کارمزد سپرده گذاری وجود ندارد.

آیا امکان استفاده از معاملات اهرمی یا حاشیه ای در LBank وجود دارد؟

مشتریان بورس می توانند ETF های اهرمی را با استفاده از فرآیند معاملات نقطه ای معامله کنند. ETF اهرمی یک ابزار مشتق است. هیچ حاشیه ای لازم نیست. LBank از اهرم بلند 3X (3L) و 3X اهرم کوتاه (3S) پشتیبانی می کند.

کاربران همچنین می‌توانند قراردادهای آتی کریپتو، از جمله BTCUSDT، ETHUSDT، FILUSDT و قراردادهای دائمی دیگر را با اهرمی تا 125X معامله کنند. حاشیه متقاطع و حاشیه ایزوله موجود است.

رتبه صرافی ال بانک در کوین مارکت کپ

بررسی رتبه صرافی ال بانک در سایت coingecko

حجم صرافی ال بانک در سایت کوین جکو

LBank یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که در سال 2015 تأسیس شد و در جزایر ویرجین بریتانیا به ثبت رسیده است. در حال حاضر 652 سکه و 796 جفت معامله در بورس موجود است. حجم LBank 24h 568,320,304.50 دلار گزارش شده است که در 24 ساعت گذشته 3.1885494709168833 درصد تغییر کرده است. LBank در صرافی ذخایر دارد. فعال ترین جفت معاملاتی BTC/USDT با حجم 24 ساعته 130,119,611.98 دلار است.

LBank یک پلتفرم صرافی متمرکز (CEX) مبتنی بر جهانی است که در سال 2015 تأسیس شد. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های رمزنگاری اصلی مانند بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را در بیش از 149 ارز فیات، با بیش از 20 روش پرداخت، خریداری و بفروشند. این شرکت دارای مجوز از انجمن ملی آینده، Organismo degli Agenti e dei Mediatori ایتالیایی و کسب و کارهای خدمات پولی در ایالات متحده و کانادا است. صرافی LBank بیش از 9 میلیون کاربر دارد و مشتریانی از بیش از 200 منطقه می پذیرد. صرافی LBank به کاربران خود معاملات کریپتو، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد.

رتبه صرافی ال بانک در سایت کوین جکو

بررسی رتبه صرافی ال بانک در سایت coinranking

رتبه و حجم صرافی ال بانک در سایت کوین رنکینگ

LBank یک پلت فرم تجاری متمرکز دارایی دیجیتال هنگ کنگ است که عمدتاً بر بازار چین تمرکز دارد. این شرکت در اکتبر 2016 تاسیس شد. یکی از بنیانگذاران آن اریک هی است. صرافی LBank معاملات فیات به کریپتو را ارائه نمی دهد، اما امکان خرید/فروش کریپتو به CNY و USD را از طریق ویژگی OTC نظیر به نظیر فراهم می کند.

هدف LBank ارائه راه حل های حرفه ای مدیریت دارایی است و ادعا می کند که یکی از بالاترین پاداش ها را در هر صرافی دارد. LBank صدها جفت تجارت ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. هدف این تیم ساخت حرفه ای ترین پلت فرم خدمات یکپارچه برای دارایی های دیجیتال و در عین حال تضمین امنیت است. LBank در راستی آزمایی اطلاعات مشکلات زیادی مانند انقضای اطلاعات، اعتبار و هویت های سرقت شده داشته است. به دلیل این موضوع، LBank یک استراتژی جدید KYC را راه اندازی کرده بود. اگر حساب‌ها دور اول تأیید را پشت سر نگذارند، کاربران باید اطلاعات KYC مربوطه را بارگذاری کنند تا دوباره بررسی شوند.

رتبه صرافی ال بانک در سایت کوین رنکینگ

سخن پایانی

در این مقاله به رتبه صرافی ال بانک در سایت های معتبر پرداختیم. این صرافی که از سال 2015 تاسیس شده است توانسته جایگاه مناسب و قابل قبولی را از آن خود کند. صرافی ال بانک از کاربران ایرانی نیز پشتیبانی میکند و به همین جهت میتوانید به راحتی در این صرافی کسب درآمد داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا