آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ویکس

اپلیکیشن صرافی ویکس weex | بدون نیاز به فیلترشکن

با وجود دسترسی به صرافی ویکس weex از طریق سایت اصلی، امکان استفاده از اپلیکیشن صرافی ویکس weex در تلفن های همراه نیز برای کاربران ارائه شده است. با مراجعه به سایت اصلی این صرافی می توانید اقدام به دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex برای نسخه های اندورید و ios نمائید. در ادامه مراحل دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex رو باهم بررسی می کنیم. اگه در این صرافی ثبت نام نکرده اید از طریق لینک زیر اقدام کنید تا از تخفیفات ویژه سایت ایران ریچ بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: هک صرافی ویکس weex

آشنایی با صرافی ویکس weex

صرافی برتر ارز دیجیتال ویکس weex با شامل بودن رابط کاربری ساده و جذاب، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال از نظر کاربران این حوزه به شمار میرود. براساس داد‌های مختلف این صرافی بدون شک جزو بهترین صرافی های جهان هستش که محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی نیز دارد. از آن‌جایی که این صرافی با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارد، به همین دلیل می توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم و از جایگزین‌های مناسب صرافی های فعالی که اخیراً فعالیت ایرانی هارو محدود کردن مثل بینک ایکس و مکسی که برای ایرانی ها فیلتر هست محسوب می‌شود. انجام انواع معاملات ارزهای دیجیتال به کمک صرافی ویکس weex قابل انجام است. این صرافی علاوه بر بازار اسپات و فیوچرز از ویژگی کپی ترید نیز برخوردار هستش.

صرافی ویکس weex یک صرافی بین المللی میباشد از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده. امکانات مطرح صرافی ویکس weex شامل کپی ترید، معاملات اسپات و فیوچرز می باشد. همچنین شما میتوانید به عنوان یک کپی تریدر نیز، در این صرافی فعالیت کنید و معامله گران اقدام به کپی کردن معاملات شما نموده و درصد مشخصی از سود معاملات آنان از آنِ شما خواهد بود.

خدماتی صرافی ویکس weex برای کاربران خود

  1. خرید رمزارز با کارمزد بسیار پایین
  2. پشتیبانی از معاملات اسپات
  3. پشتیبانی از معاملات فیوچرز
  4. ارائه کپی ترید برای افراد مبتدی و تریدر های حرفه ایی به منظور کسب درآمد از این قسمت
  5. عدم نیاز به احراز هویت اجباری در صرافی ویکس weex
  6. ارائه اپلیکیشن صرافی ویکس weex برای اندروید و ios
  7. رابط کاربری بسیار مخاطب پسند، جذاب و راحت
  8. پشتیبانی حرفه ایی در 24 ساعت روز و 7 روز هفته

دانلود ویکس weex برای pc

متأسفانه، فایل دانلود برنامه صرافی ویکس weex برای کامپیوتر وجود ندارد که شما به صورت مستقیم برای سیستم عامل ویندوز نصب کنید. اپلیکیشن صرافی ویکس weex برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است. اما می توانید از طریق مرورگر وب خود به سایت توبیت toobit مراجعه کنید.

همچنین فایل دانلود صرافی ویکس weex برای نسخه ویندوز 11،10،8 و هیچ سیستم عامل دیگری موجود نیست ولی اگر منظور شما این است که چطوری روی ویندوز به صرافی ویکس weex دسترسی داشته باشید می توانید از طریق مرورگر وارد سایت رسمی این صرافی شوید و از امکانات صرافی ویکس weex استفاده کنید.

مراحل دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex

برای ورود به قسمت دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex از طریق سایت رسمی خود صرافی در منو بالای صفحه روی علامت دانلود نگه دارید و با اسکن QR CODE امکان دانلود اپ این صرافی برای موبایل شما فراهم می شود. اما اگر میخواید به صفحه مربوط به دانلود اپ صرافی ویکس بروید طبق تصاویر زیر عمل کنید.

ورود به بخش دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex

بعد از کلیک روی گزینه more options وارد صفحه دانلود اپ این صرافی می شوید.

همونطوری که مشاهده می کنید در سمت راست صفحه امکان دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex برای اندروید و ios فراهم شده که میتوانید روی نسخه مورد نظر خودتون کلیک کنید و آن را دانلود کنید.

صفحه اصلی دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex

اپلیکیشن صرافی ویکس weex در گوگل پلی و اپ استور

افرادی که قصد دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex برای ios رو میخوان می توانند روز گزینه ios app یا app store کلیک کنن. بعد از کلیک روی هر کدوم از این بخش ها با صفحه های مربوط به خودش مواجه می شوید که امکان دانلود رو برای شما فراهم کرده اند.

نوشته های مشابه
اپلیکیشن صرافی ویکس weex در اپ استور

WEEX پیشروترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان است. در WEEX، می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال، از جمله ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) و غیره را معامله کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex اپ استور: https://apps.apple.com/us/app/weex-buy-bitcoin-crypto/id1609350789

اپلیکیشن صرافی ویکس weex در گوگل پلی

لینک دانلود اپلیکیشن صرافی ویکس weex در گوگل پلی: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wake.weexprd

دسترسی صرافی ویکس weex برای لپ تاپ

صرافی ویکس weex نسخه موبایل خود را برای اندروید و iOS عرضه کرده است و برای رایانه های شخصی (لپ تاپ یا رایانه رومیزی) نسخه وب قابل دسترس است. برای دسترسی به صفحه وب ویکس weex، شما می توانید به طریق زیر عمل کنید:

  • باز کردن مرورگر وب: ابتدا مرورگر وبی مانند گوگل کروم، فایرفاکس، سافاری یا مایکروسافت اج را روی رایانه خود باز کنید.
  • ورود به وبسایت صرافی ویکس weex: در نوار آدرس مرورگر خود آدرس صرافی رو https://www.weex.com/ وارد کنید و Enter را فشار دهید
  • ورود به حساب کاربری: اگر قبلاً حساب کاربری در ویکس weex ایجاد کرده اید، از منوی ورود به حساب کاربری استفاده کنید. در غیر این صورت، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
  • کار با صرافی ارز دیجیتال ویکس weex در لپ تاپ: با ورود به حساب کاربری خود، شما می توانید به تمام امکانات صرافی ارز دیجیتال ویکس weex دسترسی پیدا کنید، شامل خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال مختلف. شما می توانید برای استفاده راحت تر از صرافی ویکس weex در لپ تاپ خود، بوکمارک (نشانک گذاری) آدرس وبسایت آن را در مرورگر خود اضافه کنید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

شما می توانید اپلیکیشن صرافی ویکس weex را برای گوشی اندروید و ios خود از منابع مختلف دانلود کنید، از جمله: دانلود از Google Play Store، Cafe Bazaar ،Myket و… لطفا توجه داشته باشید که توصیه می شود همیشه از منابع رسمی و معتبر برای دانلود اپلیکیشن ها استفاده کنید تا از امنیت و صحت برنامه ها مطمئن باشید.

سخن پایانی

صرافی ویکس weex علاوه بر امکان دسترسی از طریق سایت، اپلیکیشن اختصاصی خودش رو نیز برای گوشی های اندروید و ios ارائه داده. کاربران این صرافی می توانند علاوه بر استفاده از ویکس weex از طریق سایت از اپلیکیشن جذاب این صرافی نیز استفاده کنند. استفاده از اپلیکیشن ویکس weex بدون نیاز به فیلتر شکن امکان پذیر هست و نیازی به تغییر آی پی برای ایرانی ها نمی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا