آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ویکس

واریز و برداشت در صرافی ویکس weex | آموزش قدم به قدم با عکس

واریز و شارژ حساب و برداشت دارایی در صرافی ویکس weex برای انجام معامله یا برداشت ارز برای انتقال به کیف پول دیگه در این صرافی جز قدم های اصلی کار با این صرافی به شمار می رود. صرافی ویکس weex به عنوان یک سکوی معاملاتی جهانی، به افراد امکان معامله و کسب سود در سرتاسر جهان را فراهم آورده است. در این بازار، صرافی‌ها به عنوان واسطه‌های اصلی بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند. با این حال، به دلیل تحریم‌های اجتماعی علیه ایران، امکان استفاده از بسیاری از صرافی‌ها برای افراد این کشور ممکن نیست. در این مقاله به آموزش واریز و شارژ حساب و برداشت دارایی خودمون در صرافی ویکس weex می پردازم.

پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر ثبت نام خودتون رو در صرافی ویکس weex انجام بدید تا از تخفیفات ویژه ایی که برای کاربران سایت ایران ریچ هست بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: معاملات فیوچرز صرافی ویکس

صرافی ویکس weex

صرافی ویکس weex در سال 2018 تأسیس شده است و به عنوان یک صرافی بین المللی ارز دیجیتال فعالیت می کند. این صرافی خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیتکوین، اتریوم، ریپل و سایر ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. ویکس weex به عنوان یک پلتفرم معاملاتی، بین بازاریابان، معامله گران ارز دیجیتال و کاربران عادی عمل می کند.

صرافی ها، به عنوان واسطه ای میان معامله گران ارز دیجیتال و کاربران عادی، نقشی کلیدی در تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال ایفا می کنند و برای کاربران امکان دسترسی به بازار بین المللی ارزهای دیجیتال را فراهم می کنند. صرافی ویکس weex نیز در این راستا فعالیت می کند و برای کاربران خود امکان خرید، فروش و معامله ارزهای دیجیتال را فراهم می سازد. این صرافی از طریق وب سایت خود، به کاربران امکان می دهد تا به سادگی و با امنیت بالا ارزهای دیجیتال را تبدیل کرده و معامله کنند. امنیت سرمایه و اطلاعات کاربران برای weex اهمیت بالایی دارد و این صرافی تلاش می کند تا به خوبی این امنیت را تامین کند.

مزایا صرافی ویکس weex

1- پشتیبانی از شبکه‌های بلاک‌چین معتبر: صرافی ویکس weex پشتیبانی کامل از شبکه‌های بلاک‌چین محبوبی همانند TRC-20، ERC-20، BEP-20، Bep-2، و BTC را ارائه می‌دهد، که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با تنوع بیشتری ارز دیجیتال معامله کنند.2- امکان فعالیت بدون نیاز به احراز هویت: یکی از ویژگی‌های جذاب صرافی ویکس weex برای ایرانی ها، امکان انجام معاملات بدون نیاز به احراز هویت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با حفظ حریم خصوصی، به فعالیت‌های معاملاتی خود ادامه دهند.
3- بین‌المللی بودن فعالیت: صرافی ویکس weex که از سال 2018 شروع به کار خود کرده است به عنوان یک صرافی بین‌المللی شناخته می‌شود که به کاربران خود از سراسر جهان امکان انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال را فراهم ساخته.4- فعالیت بدون مشکل و نقص: صرافی ویکس weex به عنوان یک پلتفرم پایدار و قابل اعتماد در بین ایرانی ها جا افتاده است. چرا که از زمان تاسیس این صرافی تا به امروز هیچگونه مشکل و ایرادی از جانب کاربران این صرافی گزارش نشده است.
برخی از مزایا صرافی ویکس weex

بخش واریز و شارژ حساب در ویکس weex

برای ورود به بخش واریز و شارژ حساب در صرافی ویکس weex بعد از ورود به حساب خودمون در صرافی از منوی اصلی سایت در بالا روی گزینه آدمک نگه میداریم تا گزینه واریز و برداشت برای ما ظاهر شود. برای ورود به بخش واریز روی گزینه دپوزیت deposit کلیک می کنیم.

ورود به بخش واریز به حساب در ویکس weex

بعد از کلیک روی گزینه دپوزیت deposit وارد صفحه مربوط به واریز و شارژ حساب در صرافی ویکس weex می شویم.

مراحل واریز

مراحل واریز حساب در ویکس weex
  1. توکنی که قراره واریز کنید رو در کادر اول انتخاب کنید که در تصویر تتر انتخاب شده
  2. شبکه ایی که قراره انتقال روی اون انجام بشه رو انتخاب کنید. دقت کنید شبکه ایی رو انتخاب کنید که کارمزد کمتری بپردازید.
  3. آدرس واریزی توکنی که انتخاب کردید در کادر شماره 3 برای شما به نمایش گذاشته شده
  4. با استفاده از آدرس توکنی که کپی کردید می توانید از سایر صرافی ها که سپرده دارید واریز خودتون رو به حساب صرافی ویکس weex انجام دهید.
  5. در انتهای صفحه نیز می توانید تاریخچه واریزی های خودتون رو مشاهده کنید.

یادآوری

  • هیچ دارایی غیر از USDT را به آدرس فوق واریز نکنید. ما نمی توانیم هیچ دارایی ارسال شده به این آدرس را به غیر از USDT بازیابی کنیم.
  • حداقل مبلغ سپرده: 1 USDT. سپرده های کمتر از این حداقل اعتبار یا بازپرداخت نمی شود.
  • TRC20-USDT فقط از انتقال مستقیم به جای تراکنش های تولید شده از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.
  • واریز به آدرس فوق نیاز به تایید شبکه بلاک چین دارد. آنها پس از 1 تأیید (های) اعتبار داده می شوند.
  • لطفاً مطمئن شوید که دستگاه و مرورگر شما ایمن هستند و اطلاعات شما از دستکاری یا نشت محافظت می شود.

بخش برداشت از حساب در ویکس weex

برای ورود به قسمت برداشت از حساب خودمون در صرافی ویکس weex از منوی اصلی سایت صرافی روی گزینه آدمک نگه میداریم و روی گزینه برداشت withdraw کلیک می کنیم.

ورود به بخش برداشت از حساب در ویکس weex

بعد از کلیک روی گزینه برداشت withdraw وارد صفحه مربوط به برداشت از حساب در صرافی ویکس weex می شویم.

مراحل برداشت

مراحل برداشت از حساب در ویکس weex
  1. در کادر اول توکنی که قراره برداشت کنیم رو انتخاب می کنیم. طبق تصویر تتر انتخاب شده است.
  2. مورد بعد انتخاب شبکه برای انتقال هستش. پیشنها میشه شبکه ایی رو انتخاب کنید که کارمزد کمتری بگیره.
  3. در کادر سوم آدرس کیف پولی که قراره به اون واریز کنید رو وارد کنید
  4. بخش بعدی مربوط به مقداری هستش که قراره برداشت کنید. و در پایین این کادر جزییات تراکنش مثل مقدار کارمزد و .. رو می بینید.
  5. در نهایت با کلیک روی گزینه submit برداشت شما با موفقیت انجام می شود.
  6. در پایین صفحه نیز تاریخچه برداشت ها برای شما قابل مشاهده هست.

یادآوری

  1. برای اطمینان از امنیت وجوه شما، تیم خدمات مشتریان ما ممکن است با شما تماس بگیرند تا درخواست برداشت شما را تأیید کنند. لطفاً آماده پاسخگویی به تماس باشید.
  2. حداقل مبلغ برداشت: 10. حداکثر مبلغ نمی تواند از موجودی موجود در حساب شما بیشتر باشد.
  3. سقف برداشت در هر تراکنش 50000 USDT یا معادل آن و سقف برداشت روزانه 10 برداشت است.
  4. لطفاً مطمئن شوید که دستگاه و مرورگر شما ایمن هستند و اطلاعات شما از دستکاری یا نشت محافظت می شود.
5/5 - (1 امتیاز)

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا