آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ال بانک

واریز به کیف پول صرافی ال بانک – آموزش واریز به lbank+ عکس

واریز به کیف پول صرافی ال بانک موضوعی هستش که در این مقاله به آن میپردازیم. بازار ارزهای دیجیتال، به عنوان یک سکوی معاملاتی جهانی، به افراد فعال در این حوزه امکان معامله و کسب سود در سراسر جهان را فراهم کرده است. در این بازار، صرافی‌ها به عنوان واسطه‌های اصلی بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند. با این حال، به دلیل تحریم‌های اجتماعی علیه ایران، امکان استفاده از بسیاری از صرافی‌ها برای افراد این کشور ممکن نیست.

در این شرایط خاص همانند تحریم، برخی از صرافی‌های معتبر امکان معاملات بدون احراز هویت را با محدودیت‌های کمتر برای کاربران فراهم می‌کنند. یکی از این صرافی‌های معتبر که با فعالیت ایرانی ها نیز مشکلی ندارد، صرافی lbank است. که به کاربران امکان فعالیت در پلتفرم خود را بدون انجام احراز هویت، با کمی محدودیت ارائه می‌دهد.

در ادامه به بررسی آموزش واریز به کیف پول در صرافی ال بانک می‌پردازیم. این آموزش به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با قدرت در معاملات دیجیتالی شرکت کرده و از خدمات این صرافی بهره‌مند شوید. همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: بونوس و پاداش های صرافی ال بانک

معرفی صرافی lbank

صرافی ال بانک یکی از پلتفرم‌های معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال است که به دلیل دارا بودن امکانات و خدمات متنوع خود، توجه کاربران فعال این حوزه به ویژه ایرانی ها را به خود جلب کرده است. این صرافی از سال 2015 به عنوان یک پلتفرم معاملاتی رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و امکان معاملات بدون نیاز به احراز هویت را فراهم می‌سازد.

آنچه این پلتفرم را جالب کرده، امکان انجام معاملات در فیوچرز و مارجین بدون نیاز به احراز هویت است. این ویژگی به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا با حداقل مراحل اجرایی، در فعالیت‌های مرتبط با معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کنند.

یک نکته مهم دیگر این است که دفتر مرکزی صرافی lbank در جزایر ویرجین واقع شده و هدف اصلی آن ارائه خدمات به کاربران فعال در حوزه بازارهای مالی با امکانات پیشرفته خود هستش. با توجه به ویژگی ها و امکانات این صرافی کاربران ایرانی علاوه بر دانستن این ویژگی ها این موضوع که نیاز به احراز هویت در صرافی ال بانک ندارند نیز آنها را ترغیب کرده که در صرافی lbank شروع به معامله کنند.

مزایای صرافی ال بانک

صرافی lbank یک پلتفرم معاملاتی است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال طراحی شده و خدمات متنوعی به کاربران ارائه می‌دهد. این صرافی با ارائه امکاناتی نظیر معاملات اسپات، فیوچرز، گرید ترید و کپی ترید به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا استراتژی‌ها و معاملات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. برخی از مزایای این صرافی شامل:

1- عدم نیاز به احراز هویت2- نقدینگی بالا
3- پشتیبانی از معاملات اسپات، فیوچرز، کپی ترید و گرید ترید4- تنوع بالای ارزهای دیجیتال، صرافی ال بانک از بیش از ۶۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این تنوع بالا، انتخاب‌های زیادی را به کاربران می‌دهد.
مزایای صرافی lbank

پشتیبانی از شبکه های بلاکچین معتبر در صرافی ال بانک

صرافی lbank پشتیبانی کامل از شبکه‌های بلاک‌چین محبوبیت‌هایی مانند TRC-20، ERC-20، BEP-20، Bep-2، و BTC را ارائه می‌دهد، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تنوع بیشتری ارز دیجیتال معامله کنند.

عدم نیاز به احراز هویت در صرافی ال بانک

یکی از ویژگی‌های جذاب صرافی lbank، امکان انجام معاملات بدون نیاز به احراز هویت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با حفظ حریم خصوصی، به فعالیت‌های معاملاتی خود ادامه دهند.

فعالیت بدون نقص و مشکل ال بانک

صرافی ال بانک که از سال 2015 فعالیت خودش رو شروع کرده تا به امروز با یک سابقه درخشان و بدون مشکلات جدی فعالیت کرده است.صرافی lbank به عنوان یک پلتفرم پایدار و قابل اعتماد شناخته می‌شود که ارائه خدمات این صرافی بدون دردسر و مشکل به ایرانی ها نیز از دلایل محبوبیت این صرافی است.

تنوع جفت ارزها در ال بانک

صرافی lbank با پشتیبانی ازبیش از 600 نوع ارز دیجیتال معتبر، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تنوع بالا در معاملات خود فعالیت کنند.

درگاه پرداخت فیات lbank

صرافی ال بانک امکان استفاده از درگاه‌های پرداخت فیات را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. که این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به راحتی ارز دیجیتال خود را با پول ملی خریداری کنند.

تنوع امکانات صرافی ال بانک

صرافی lbank به کاربران خود امکان معاملات اسپات، مارجین، فیوچرز، همتا به همتا، استیکینگ و NFT را فراهم کرده است. که این ویژگی‌ها باعث تنوع و گسترش فعالیت کاربران در این صرافی معتبر می‌شود.

آموزش واریز به حساب ال بانک+ عکس

برای واریز دارایی به حساب خودمون در صرافی lbank ابتدا وارد حساب شخصی خودمون در این صرافی می شویم. و از منوی سمت راست بالا از زیر مجموعه گزینه کیف پول (wallet) روی گزینه اسپات (spot) کلیک میکنیم.

واریز به کیف پول صرافی ال بانک

صفحه جدیدی که باز میشه مروبط میشه به نمای کلی دارایی ها و حساب اسپات شما در صرافی ال بانک. برای رفتن به بخش واریز به کیف پول خود در صرافی ال بانک روی گزینه واریز (deposit) کلیک کنید.

نمای کلی کیف پول در صرافی ال بانک

بعد از کلیک بر روی گزینه واریز (deposit) وارد صفحه مربوط به آن میشویم. در این صفحه در سمت راست توضیحات صرافی ال بانک برای نحوه واریز رو میبینیم. و در کادرهای مربوط به توکن انتخابی ما، شبکه و آدرس توکنی که قراره واریز بشه رو میبینیم. در کادر اول رمز ارزی که مدنظرمون هست برای واریز رو انتخاب میکنیم. کادر دوم مربوط میشه به شبکه ایی که انتقال روی آن انجام میشه. و در نهایت کادر آخر آدرس توکن انتخابی ما هستش که با کپی کردن آن یا اسکن QR code میتوانیم حساب خودمون رو شارژ کنیم. در پایین QR code میتوانید جزییات تراکنش مثل کارمزد و پایین تر از آن تاریخچه تراکنش های خودتون رو مشاهده کنید.

واریز به حساب و کیف پول در صرافی ال بانک

توضیحات صرافی ال بانک برای واریز به کیف پول

  1. رمزارز و شبکه را انتخاب کنید و آدرس توکن واریزی را کپی کنید یا کد QR را ذخیره کنید.
  2. آدرس را جای‌گذاری کنید یا کد QR را که در صرافی/کیف پول خارجی کپی کرده‌اید اسکن کنید و پس از تأیید شبکه، برداشت را شروع کنید.
  3. مدتی طول می کشد تا بلوک اطلاعات برداشت شما را تأیید کند. لطفاً صبور باشید.
  4. دارایی های واریزی به حساب شما واریز می شود.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی آموزش واریز به کیف پول صرافی ال بانک پرداختیم. در آموزش واریز به کیف پول صرافی ال بانک ، ابتدا با موفقیت حساب کاربری خود را راه‌اندازی و تأیید کنید و وارد آن شوید. سپس با ورود به داشبورد، به قسمت “کیف پول و بخش اسپات” مراجعه کنید. در این بخش، نمای کلی حساب شما نمایش داده می‌شود. که با کلیک برروی گزینه واریز میتوانید طبق مراحل بالا حساب خودتون رو در صرافی ال بانک شارژ کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا