مقالات آموزش ارز دیجیتال

آغاز فروش توکن‌ داگز در صرافی ارز دیجیتال پول نو

توکن داگز (DOGS) در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۲۴ (۵ شهریور ۱۴۰۳) همزمان با صرافی‌های معتبر جهانی مثل بایننس، OKX ،Bybit و گیت‌.آی‌او (Gate.io)، در صرافی ارز دیجیتال پول نو لیست شد. از ۲۶ آگوست، شما می‌توانید با مشاهده قیمت داگز، این توکن  را به‌راحتی در صرافی پول نو خرید و فروش کنید.

چگونه توکن داگز را از تلگرام برداشت کنیم؟

برای انتقال توکن‌های DOGS به کیف پولتان، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ربات تلگرامی داگز را باز کرده و در صفحه اصلی Home روی گزینه “Claim onchain” کلیک کنید.
  2. در مرحله بعد وارد مینی‌اپ tokentable_bot می‌شوید.
  3. حالا روی گزینه “Connect wallet” کلیک کنید تا کیف پول TonKeeper شما به مینی‌اپ داگز متصل شود. پس از اتصال موفقیت‌آمیز، دوباره وارد مینی‌اپ tokentable_bot شده و به سمت انتهای صفحه بروید.
  4. در پایین صفحه گزینه “Claim token” را انتخاب کنید. برای این عملیات، به مقدار ۰.۴۲ تون (TON) کارمزد نیاز دارید.

بهترین روش فروش توکن داگز

در حال حاضر ۳ روش اصلی برای برداشت و فروش توکن داگز وجود دارد: برداشت داگز به صرافی‌های خارجی، انتقال داگز به کیف پول تلگرام، برداشت داگز به کیف پول شخصی و فروش در صرافی ایرانی مثل پول نو. 

فروش توکن داگز در صرافی خارجی

یکی از روش‌های رایج برای فروش توکن‌های داگز، استفاده از صرافی‌های خارجی است. بسیاری از پروژه‌های معتبر مانند ایردراپ داگز در این صرافی‌ها لیست می‌شوند و برخی از آن‌ها حتی امکان انتقال مستقیم توکن‌ها از ربات به صرافی و فروش بدون نیاز به والت‌های خارجی را فراهم کرده‌اند.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، تحریم کاربران ایرانی توسط بسیاری از صرافی‌های خارجی است. این بدان معناست که فروش توکن‌های داگز در این صرافی‌ها می‌تواند منجر به بلوکه شدن دارایی‌های شما شود. صرافی‌هایی مانند کوینکس، بایننس و گیت از جمله صرافی‌هایی هستند که احتمال بلوکه شدن دارایی‌های کاربران ایرانی در آن‌ها بسیار بالا است.

فروش توکن داگز در صرافی ایرانی 

از آنجا که به علت تحریم‌ها فروش داگز در صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی غیرفعال است و امکان انتقال داگز وجود ندارد، بهتر است توکن‌های داگز خود را در صرافی ارز دیجیتال ایرانی مانند صرافی پول نو تبدیل به تومان و برداشت کنید. فروش توکن داگز در صرافی‌های ایرانی چند مزیت مهم دارد:

  • عدم محدودیت‌های تحریمی: صرافی‌های ایرانی معمولاً تحت تحریم‌های بین‌المللی نیستند و امکان انجام معاملات برای کاربران ایرانی را بدون محدودیت فراهم می‌کنند. برخلاف صرافی‌های خارجی که ممکن است حساب کاربران ایرانی را مسدود کنند یا به آن‌ها خدمات ارائه ندهند.
  • پشتیبانی زبان فارسی: صرافی‌های ایرانی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند و این امر باعث می‌شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی با رابط کاربری صرافی ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن استفاده کنند.
  • واریز و برداشت ریالی آسان‌تر: در صرافی‌های ایرانی، واریز و برداشت وجه به صورت ریالی ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی به دارایی‌های خود دسترسی داشته باشند.
  • پشتیبانی مشتریان به زبان فارسی: در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، کاربران ایرانی می‌توانند به زبان فارسی با پشتیبانی مشتریان صرافی‌های ایرانی ارتباط برقرار کنند.

آموزش انتقال داگز از کیف پول تون کیپر به صرافی ارز دیجیتال پول نو

برای انتقال داگز از کیف پول TonKeeper، وارد حساب کاربری خود در پول نو شده و نام توکن داگز را در «کیف پول» خود جست‌وجو کنید. سپس روی نام توکن داگز بزنید و گزینه «واریز» را انتخاب کنید. مطابق تصویر، شبکه Ton را انتخاب کرده و آدرس پول نو را برای واریز توکن DOGS کپی کنید.

توجه کنید که آدرس را دقیق کپی کرده باشید و آن را تغییر ندهید.

انتقال داگز از تون کیپر

آدرس کیف پولتان در پول نو را در بخش کیف پول تون کیپر خود هم لازم است وارد کنید. در کیف پول تون کیپر خود، اول روی توکن داگز کلیک کرده سپس گزینه send را انتخاب کنید. حالا در بخش آدرس، آدرسی که از پول نو کپی کردید را وارد کنید. قسمت Comment را خالی بگذارید. بعد گزینه Continue را بزنید.

در مرحله بعد تعداد توکن داگزی را که می‌خواهید منتقل کنید وارد کنید و دوباره دکمه Continue را بزنید. بعد از مشاهده و تایید جزئیات تراکنش و فی شبکه، می‌توانید گزینه Confirm and Send را انتخاب کنید.

پس از انتقال داگز، وارد جزئیات تراکنش خود در کیف پول تون کیپر شوید و Transaction را انتخاب کنید. وارد Tonviewer می‌شوید. گزینه Show Details را بزنید و صفحه را تا انتها اسکرول کنید تا بتوانید TX Hash خود را ببینید.

TXID تراکنش یا شناسه تراکنش خود را کپی کنید. آدرس TXID تراکنش خود را در بخش واریز توکن داگز کپی کرده و واریز را ثبت کنید. 

توکن خود را پس از مدت کوتاهی می‌توانید در کیف پول خود در پول نو مشاهده کنید. 

فروش توکن داگز در صرافی ارز دیجیتال پول نو

به بخش معامله در پنل کاربری خود وارد شوید. تب فروش را انتخاب کنید و نام توکن داگز را در نوار جست‌وجو تایپ کنید. مقدار فروش را مشخص کنید و دکمه فروش را بزنید. مبلغ داگز در لحظه به کیف پول شما در صرافی واریز می‌شود و می‌توانید آن را برداشت کنید.

فروش داگز در پول نو

تبدیل داگز در صرافی ارز دیجیتال پول نو 

اگر می‌خواهید داگز را به توکن دیگری (مستقیم و بدون فروش) تبدیل کنید کافی است مطابق با تصویر بالا، در بخش معامله تب تبدیل را انتخاب کنید. توکن داگز را از کادر اول انتخاب کنید و در کادر پایین، توکنی که می‌خواهید داگز به آن تبدیل شود انتخاب کنید. مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و روی دکمه تبدیل بزنید.

تحلیل قیمت توکن داگز

توکن داگز در اوج قیمتی خود، با قیمت 0.015 دلاری معامله شد. سپس با فشار فروش پلیِرهای ربات تلگرامی داگز، بیش 90% از ارزش خود را از دست داد.

در حال حاضر این توکن در محدوده قیمتی 0.0012 دلار معامله می‌شود. از آنجایی که در تایم فریم‌های کوچک شاهد شکل‌گیری ناحیه رِنج برای داگز بودیم، انتظار می‌رود که اصلاح کوتاهی برای مصرف نواحی نقدینگی زیر ناحیه رنج داشته باشیم. پس از آن، داگز می‌تواند دست کم تا حوالی 0.0018 دلاری رشد داشته باشد.

جمع بندی آموزش فروش توکن داگز

هفته گذشته لیست شدن توکن داگز با مشکلاتی همراه بود و لیست شدن این توکن به تعویق افتاد. در نهایت در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۲۴ مصادف با ۵ شهریور ۱۴۰۳ در چند صرافی معتبر لیست شد. تعداد زیادی از افراد با لیست شدن داگز توانستند این کوین را Claim کنند و برخی دیگر برای نقد کردن این ارز دیجیتال با مشکلاتی مواجه شدند. شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی فروش توکن داگز را به‌راحتی در صرافی پول نو انجام دهید.

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید

میلاد دهقان

من تلاش می‌کند تا به عنوان یک نماینده از جامعه تریدرها و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه ترید ارز دیجیتال و فارکس، دانش و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به اشتراک بگذارد و افراد را در رسیدن به اهداف مالی و حرفه‌ای خود یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا