کلاهبرداری ارز دیجیتالمقالات آموزش ارز دیجیتال

بررسی صرافی بلم belem.cc

بررسی صرافی بلم belem.cc یک پلتفرم خدمات اطلاعاتی یکپارچه بلاک‌چین و یکی از ایستگاه‌های دارایی دیجیتال بین‌المللی است. طیف گسترده‌ای از خدمات اطلاعات بلاک‌چین را برای میلیون‌ها کاربر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان ارائه می‌دهد و ساخت یک پلتفرم خدمات اطلاعاتی با کیفیت بالا را در بلاکچین از ماموریت‌های خود می‌داند. صرافی Belem.cc همیشه به نوآوری پایدار و متعهد است. بلم تا کنون شعبه‌هایی در ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، کره جنوبی، ویتنام، فیلیپین، امارات متحده عربی، ژاپن، مصر، ترکیه، اندونزی و تایوان راه‌اندازی کرده است. اما آیا Belem.cc قانونی است؟ آیا صرافی بلم قابل اعتماد است؟ در این مقاله، ما به بررسی صرافی Belem.cc می‌پردازیم.

Belem.cc چیست؟

صرافی belem.cc یک پلتفرم سرمایه‌گذاری است. صرافی‌های قانونی و دارای مجوز سرمایه‌های کاربران خود را تضمین می‌کنند. قابل اعتماد هستند. و دارای قانون و مقررات مشخص شده هستند. از کاربران خود حمایت می‌کنند. مشکل صرافی‌های غیر قانونی این است که قابل اعتماد نیستند و از مقررات سوء استفاده می‌کنند. بهتر است از اینگونه صرافی‌ها و پلتفرم‌ها دوری کنید زیرا آن‌ها به صورت ناشناس فعالیت می‌کنند و می‌توانند هر زمان بدون اطلاع قبلی ناپدید شوند. سایت آن‌ها از کار بیافتد. شرکت‌هایی که خدمات سرمایه‌گذاری آنلاین را بدون مجوز ارائه می‌کنند، نمی‌توانند از مشتریان و کاربران خود حمایت کنند.

آیا صرافی Belem.cc قانونی است؟

برای اطمینان از صرافی belem.cc، که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید و مطمئن شوید از اینکه با یک صرافی قانونی و شناخته شده و دارای مجوز سر و کار دارید باید بدانید چه کسی مدیرعامل این شرکت سرمایه‌گذاری است، چه کسی آن را اداره می‌کند و غیره. نبودن اطلاعات کافی در مورد صرافی Belem.cc یک هشدار برای استفاده صرافی بلم است. زیرا شما نمی‌دانید که کجا سرمایه‌گذاری می‌کنید و سرمایه شما دست چه کسی است به همین دلیل سرمایه‌گذاری در همچین صرافی‌هایی خطرناک است و ممکن از سرمایه خود را از دست بدهید.

علاوه بر این موقع ثبت نام وقتی ایمیل و یا شماره تماس خود را در اختیار آن‌ها قرار دادید بلافاصله با شما تماس می‌گیرند و با بازاریابی که می‌کنند شما را به سرمایه‌گذاری در صرافی تشویق می‌کنند. اکثر صرافی‌های کلاهبردار از شما شماره کارت بانکی را می‌خواهند به این بهانه که به شما در سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند. شما نباید این اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار دهید.

آیا صرافی بلم قابل اعتماد است؟

دلایل بسیاری برای اجتناب و دوری از صرافی Belem.cc وجود دارد. که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

از آنجایی‌که هیچ مقرراتی وجود ندارد، افرادی که صرافی Belem.cc را اداره می‌کنند می‌توانند پول شما را به جیب بزنند در حالی که هیچ مسئولیتی در قبال سرمایه شما و اقدامات خود ندارند. آن‌ها می‌توانند در هر زمان و بدون اطلاع قبلی کار صرافی را به پایان برسانند. این‌گونه صرافی‌های غیر قانونی هیچگونه تعهدی نسبت به سرمایه شما ندارند در حالی که شرکت‌های تحت نظارت قانون ملزم به رعایت مقرراتی هستند که ایمنی وجوه مشتریان و کاربران خود را تضمین می‌کنند. به عنوان مثال، در اکثر حوزه‌های قضایی، یک شرکت در صورتی مجوز فعالیت دریافت می‌کند که، حداقل سرمایه موردنیاز را برآورده کند. که این مورد باتوجه به کشورهای مختلف متفاوت است و ممکن است به مشخصات محصول، طبقه بندی تجاری و غیره نیز بستگی داشته باشد.

صرافی Belem.cc

بررسی صرافی بلم

با توجه به میزان تجربه افراد در مورد پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری، ممکن است تشخیص اینکه کدام صرافی قانونی است آسان باشد. با این حال، بسیاری از شما ممکن است قبل از ثبت‌نام از غیرقانونی بودن یک پلتفرم آگاه نباشید. صرافی Belem.cc ایمن نیست، و صرافی بلم یک پلتفرم سرمایه‌گذاری غیرقانونی است. صرافی بلم انجام خدماتی را وعده می‌دهد که هرگز امن نیستند. آن‌ها ادعا می‌کنند که مشتریان و کاربران صرافی بلم، می‌توانند درآمد زیادی کسب کنند، که از هر دیدگاهی اینگونه پیشنهادها کلاهبرداری است. در زیر به بررسی صرافی بلم belem.cc و چند مورد اشاره کرده‌ایم. اگر صرافی که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید، هر یک از این موارد را دارد یا به طور کامل از آن دوری کنید. و یا قبل از فعالیت در آن، صرافی را به دقت بررسی کنید.

  • مجوزهای صرافی
  • کارمزد و کمیسیون بالا
  • عدم وجود اطلاعات کافی در وب‌سایت صرافی
  • پشتیبانی ضعیف و امتناع از پاسخ به سوالات
  • قوانین و هزینه‌هایی که در قرارداد صرافی ذکر نشده است را مدام به آن‌ها اشاره میکند.
  • اجازه برداشت از حسابتان را نمی‌دهد.

پشتیبانی صرافی Belem.cc

بررسی صرافی بلم belem.cc به شما این امکان را می‌دهد که از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل با آن‌ها تماس بگیرید. آن‌ها هیچ اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی خود ارائه نمی‌دهند. همچنین هیچ قطعیتی در مورد اطلاعات تماس وجود ندارد. با این وجود، کلابرداران با دریافت سرمایه شما ارتباطات را قطع می‌کنند. پشتیبانی فعال به تعیین اعتماد بیشتر به شرکت صرافی کمک می‌کند.

آیا سرمایه گذاری در صرافی Belem.cc ایمن است؟

با وجود چنین کمبود اطلاعات و کنترل نشدن سرمایه، سرمایه‌گذاری در این صرافی امن نیست. و این یک مشکل بزرگ در پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری غیرقانونی است. و یکی از مواردی که امنیت صرافی بلم را زیر سوال می‌برد این است که آن‌ها اطلاعات حیاتی و لازم را برای کاربران پنهان می‌کنند و این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهند. آن‌ها حتی ممکن است روزی ورشکست شوند زیرا هیچ داده و اطلاعات بانکی در مورد آن‌ها وجود ندارد. همچنین از پلتفرم‌هایی که غیرقانونی هستند وقتی ورشکست می‌شوند هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد. در ادامه همچنان به بررسی صرافی بلم belem.cc میپردازیم.

پلتفرم‌هایی که در یک سازمان نظارتی ثبت نشده است یا توسط یک سازمان نظارتی تنظیم نشده است و مجوز فعالیت برای آن صادر نشده است، غیرقانونی در نظر گرفته می‌شود. از آنجایی که آن‌ها مشمول هیچ قانون یا محدودیتی که توسط سازمان نظارتی مالی اعمال می‌شود نیستند. آن‌ها آزاد هستند تا هر طور که صلاح می‌دانند تجارت کنند. انتخاب یک پلتفرم بدون مجوز مشکلات معایب خود را دارد.

هشدار:
پس از بررسی صرافی بلم belem.cc متوجه شدیم که امنیت وجوه و سرمایه را تضمین نمی‌کنند. امنیت سرمایه شما یک فاکتور اصلی است که در هر پلتفرمی باید در نظر گرفته شود. هر یک از این مشکلات، هشداری است که نباید نادیده بگیرید.

صرافی بلم

برداشت وجه در صرافی Belem.cc

یکی از مواردی که کاربران متوجه می‌شوند که با یک کارگزار کلاهبردار و غیرقانونی سر و کار دارند زمانی است که درخواست برداشت وجه می‌کنند و کارگزار یا به آن‌ها اجازه برداشت نمی‌دهد یا برای برداشت شرایط خاصی قرار می‌دهند. بعد از بررسی صرافی بلم belem.cc بعضی از شرایط صرافی بلم ارائه شده است. هر یک از این کارها را برای جلوگیری از آزاد کردن سرمایه و برداشت آن انجام می‌دهند.

  • یکی از شرایط برداشت انجام معاملات بیشتر در حجم بالایی را قرار می‌دهد و کاربران را ترغیب می‌کنند تا معاملات بیشتری انجام دهند که بتوانند عمل برداشت را انجام دهند و این به وضوح نشان می‌دهد که کنترل سرمایه کاربران را در اختیار دارند.
  • کارمزدهای بالایی را برای برداشت دریافت می‌کنند. بسیاری از مشتریان سعی می‌کنند برای پوشش و جبران این هزینه های بالا پول بیشتری به دست آورند و به جای برداشت تراکنش‌های بیشتری انجام می‌دهند.
  • برای ارتباط و پشتیبانی ممکن است بهانه بیاورند و یا اصلا ارتباط برقرار نکنند.

 نتیجه گیری

در بررسی صرافی بلم belem.cc متوجه شدیم که یک پلتفرم غیرقانونی است و از سرمایه‌گذاری در آن دوری کنید. روش‌های صرافی belem.cc برای سرمایه‌گذاری غیرقابل اعتماد است. صرافی بلم غیر قانونی و کلاهبرداری است. و در صورت سرمایه‌گذاری در صرافی بلم، سرمایه شما در خطر است. سرمایه‌گذاری‌های غیرقانونی در آن به صورت ناشناس انجام می‌شود. معاملات در آن به صورت ناشناس است. دیر یا زود سرویس‌دهی آن‌ها بسته می‌شود. آن‌ها معمولا با وعده دادن فرصت‌های سرمایه‌گذاری ساختگی به معامله‌گران و سرمایه‌گذرانی که تجربه کمی دارند و یا مبتدی هستند یا اصلا تجربه‌ای ندارند را هدف قرار می‌دهند. بنابراین بهتر است از پلتفرم‌های قانونی استفاده کنید و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

5/5 - (6 امتیاز)
صرافی اکسولو

نوشته های مشابه

‫54 دیدگاه

  1. سلام دوستان سایت بلم سایتی است براساس صبر طرحی شده اگر میخوای وارد بشی کمتر از سه ماه انتظار سود نداشته باش؟

  2. بهترین کار شکایت از لیدرها هست
    میگن ۳ماه دیگه باز میشه.و دقیقا اعتبار یکساله بلم ۳ماه دیگه تموم میشه

  3. سلام مال باخته ها .منم مثل شما مال باخته هستم .مجوز صرافی بلم فقط سه ماه دیگر اعتبار داره و این دزدها می دانند که چه موقع سایت و صرافی را ببنند .بنابراین شما باید برنامه wikibit را از گوگل استور دانلود کنید و پس از ثبت نام در جستجوی صرافی ها بلم را بزنید که مجوزها و ادرس صاحبان آن را برایتان می اورد بعد یک علامت چراغ پلیس هست روی ان می زنبد و با انتخاب scam به معنی کلاهبرداری مستندات خود شامل کیف پول و سهام bem را می زنید و عکس انها را هم ضمیمه می کنید لازم به توضبح است برای انهایی که انگلیسی بلد نیستند متن فارسی شکایت خود را در ترجمه گوگل تبدیل به انگلیسی می کنید و درآنجا وارد می کنبد.من نوشتم که تمام پول من را بدون اجازه تبدیل به bem کرده و اجازه برداشت نمیده .سریعتر این کار را انجام دهید

  4. دوستان روش کار این کلاهبردار اینطوریه، شما وارد میشی و تا یه مدتی سود میکنی، بعد یهو جلو. حسابت رو میبندن، میگن حالا اگه میخوای برداشت کنی باید زیرمجموعه اضافه کنی. دوباره چرخه ادامه دار میشه، زیرمجموعه میاد سود میکنه و دوباره بلوکه میشه. فقط 100.000 دلار اصل سرمایه مردم تو گروه ما بلوکه شده. خدا ازشون نگذره. اون خیریه و این چیزا هم همش چرت و. پرت هست.

  5. ی ملت بدبخت شد رفت همه پولامونو ب bemتبدیل کردن دیگ اصلا پولی نیس ک بخایم برداشت کنیم خدا ازتون نگذره …….

  6. دیشب مورخه ۱۹_۱۲_۱۴۰۱بعدازچندین روز معطلی یعنی ّبسته شدن جلوی برداشت و پیام‌های پی در پی تمام دارایی‌های مردم که بیشتر از چهار صد نفر بودیم در عرض یک ساعت همه را برداشت کردند

  7. منم دربلم سرمایه گذاری کردم البته با۵۰تترشروع کردم و۳برابرشوبرداشت کردم والان بعد۷ماه لیدرم ۱۷نفرزیرمجموعه دارم که مشکلی وجودنداره وهمه به راحتی برداشت میکنند

  8. هرکس اختیارخودش داره با عقل وارد بشه سود خوبی دارد با ۵۰ تتر وارد بعد از ۴۵ روز ۲۵ درصد در هر هفته بزن راحت اصل پولت را میگیری آره عزیزم

  9. دوستان عزیز ماهم پول گذاشتیم و گول خوردیم اصلا بلم یک صرافی یک طرفه هست و هیچ اعتمادی نیست من تویه گروه تو تلگرام بودم که نزدیک به ۶۰۰ نفر عضو داشت که یه مدیر ایرانی داشت و یه زن بود که گفت مال مالزیه و بعنوان موسسه خیریه پول همه رو خوردن هرروز وعده برداشت میدادن که آخرش زدن زیر تمام قول هاشون حالا ماهم میخواییم شکایت کنیم ولی متاسفانه عقلون نرسید که ممکنه کلاهبرداری باشه

  10. سلام من دویست میلیون وام گرفته بودم و با توجه به اینکه اطمینان داشتم از این سایت الان نمی تونم پولمو برداشت بزنم خواهش می کنم کمکم کنین به گا رفتم خواهش می کنم

    1. اره میخوای مبلقی برداشت بزنی مینویسه که برداشت به حالت تعلیق درامده ما گول خوردیم 200دلار خواهش میکنم وارد این سایت نشید تله گذاشتن هرکی وارد بشه در بروش بسته میشه

      1. دوست من گول نخوردی، تا ۲مارس گفته حساب همه بستس‌. از ۳مارس باز میشه خیالت راحت باشه

  11. میگن دوم سایت بازمیشه نمیدونم درست باشه یا نه
    من50میلیون وام گذاشتم داخل بلم

    1. هشدار:
      پس از بررسی صرافی بلم belem.cc متوجه شدیم که امنیت وجوه و سرمایه را تضمین نمی‌کنند. امنیت سرمایه شما یک فاکتور اصلی است که در هر پلتفرمی باید در نظر گرفته شود. هر یک از این مشکلات، هشداری است که نباید نادیده بگیرید.

    1. هشدار:
      پس از بررسی صرافی بلم belem.cc متوجه شدیم که امنیت وجوه و سرمایه را تضمین نمی‌کنند. امنیت سرمایه شما یک فاکتور اصلی است که در هر پلتفرمی باید در نظر گرفته شود. هر یک از این مشکلات، هشداری است که نباید نادیده بگیرید.

  12. لعنت ب بلم . و بقیه افرادی که برای این سایت کلاهبرداری کار میکنند.
    اه و نفرین ما و بقیه مال باختگان دامن شما و خانواده شما رو بزودی خواهد گرفت

  13. اتفاقا من تو این برنامه بلم در حال انجام معامله هستم و خیلیم راضی هستم و هر موقع که خواستم پول برداشت زدم و ۵۰ تا هم زیر مجموعه دارم

    1. بخدا شرمند کسانی میشی که اوردیشون تا دیر نشده پولاشو بگو خارج کنن گروه ما به گاه رفت یاد باشه کی این حرفو زدم

  14. سلام . من فکر میکنم صرافی شما با اینکه در حال حاضر داره به مشتری هاش سود میده ولی یه زمانی صبح که از خواب بیدار بشن میبینند نه BELEM هست نه سرمایشون . ببخشید این ذهنیت من از صرافی شماست . چون رو ارزهای غیر معتبر کار میکنید . ضمنا بسیاری از ارزهای شما حتی تو کوین مارکت کپ ثبت نشده

  15. صرافی بلم هیچ محدودیت برداشت و یا واریز برای کاربران نذاشته

    کسانی بودن توی تیم من که بعد از یک ماه تمام سپرده شون رو با یک برداشت خارج کردن
    هر صرافی قوانین خودشو داره
    اخیرا هم امنیت کریپتولند که صرافی ایرانی بود به همه ثابت شد و کلی مالباخته اواره دادگاه ها رو خیابونا شدن و اقای سینا که مدیر صرافی بود رو هنوز نخواستن که دستگیر کنن و اعلام کردن اگر به خارج فرار کنه سیستم قضایی ایران کاری نمیتونه بکنه .. یعنی علنی گفتن قراره فرار کنه خخخ
    خوده رییس بانک مرکزی اعلام کرده ما هیچ تضمینی برای بانک های ایران و صرافی ها نمیدیم و مصاحبه اش توی تلویزیون هست و دیدین
    خب حالا مقایسه و قضاوت با خودتون

    1. سلام بر شاهین عزیز
      صرافی ای که توی کوین مارکت کپ نیست معتبره ؟
      متاسفانه شما در دام بزرگی قرار گرفته اید که در حال حاضر متوجه نیستید.
      امیدوارم متوجه داستان بشید.

  16. من مدت هفت ماه هست توی بلم کار میکنم
    و تا الان مشکلی برام پیش نیومده
    کسانی که مسدود شدن و به من مراجعه کردن و بعد از استعلام ایمیل کاربریشون
    متوجه شدم هر کدم یکی ار عملیاتی که بلم غیرقانونی اعلام کرده رو انجام دادن
    1- انتقال ارز بین حساب های بلم
    2- برداشتت مکرر در یک روز
    3- برداشت از دو حساب بلم به یک کیف پول
    4- استفاد از ای پی متفاوت هنگام معاملات
    5- ثبت نام چند اکانت با یک ای پی

    بلم برای برداشت هایی با رقم دوهزار دلار و یا بالاتر یک سیستم تایید هویت برداشت کننده داره که میخواد مطمعن بشه خود شخص برداشت کرده
    اول اینکه یک ایمیل تایید به شما میفرسته و شما باید جواب بدین و رقم و برداشتت و رو تایید کنین در غیر این صورت حساب بخاطر مشکوک بودن به دزدی سپرده بلوکه میشه
    دوم اینکه اگر شما با کد ارجاع کسی ثبت نام کرده باشین بعد از برداشت پشتیبانی مستقیما از طریق تلگرام و یا تماس و یا ایمیل به لیدر اصلی شما ازش میخواد که شما رو تایید کنه
    اگر در جواب بگه من این شخصص رو تایید میکنم که خب برداشت انجام میشه ولی اگر تایید نکنه باز هم بلوکه میشین

    من خودم لیدرم و برای اطمینان از این که میشه از بلم رقم بالا برداشت کرد یا نه چون خیلیا به ما مراجعه میکردن که کلاه برداره
    برادر و همسر ایشون هر کدوم شب ساعت 10 دو هزار دلار برداشت زدن و یک ساعت بعد پشتیبانی به من پیام داد و گفته بود این دو ایمیل درخواست برداشت دادن ایا هویت اینا رو تایید میکنی ؟
    و من هم در جواب نوشتم بله این دو کاربر جزو زیر مجموعه من هستن و برداشت اونها رو تایید میکنم
    و فردا همون ساعت با کسر کارمزد 6 درصد تتر به حساب صرافی ایرانیشون نشست
    اینها رو گفتم تا اطلاعات داشته باشین و یک طرفه به قاضی نرید
    من اونقدر اعتبار دارم که واسط بین کاربرهای خودم و صرافی هستم و من باید تاییدیه بدم
    و تا الان هم هیچ مشکلی برای برداشت های نفراتم پیش نیومده و حتی نفری داشتیم که 8000 دلار برداشت زده

    1. کجای دنیا صرافی لیدر میخواد آخه ؟
      اینا هم اصلا برای صرافی ها مشکل ساز نیست شاهین جان! و دلایل اشتباهی هستش:

      1- انتقال ارز بین حساب های بلم
      2- برداشتت مکرر در یک روز
      3- برداشت از دو حساب بلم به یک کیف پول

    2. چی میگی بسته شد تموم شد هزارتومن از پول خودمون نتونستیم برداشت کنیم یک بارم برداشت نزدیم تا مشکوک شه یا چیز دیگر

  17. سلام خواهشا اعتماد نکنید پول مارو بلوکه کردن…من و زیرمجموعه هام از شماره حسابی که داخل سایت بود شکایت کردیم و ایرانی اند…بعداز اینکه تهدید کردم که از شماره حساب ها شکایت کردیم سریع برداشتنش….ما قانونی پیگیر هستیم….درضمن ای پی تلگرام و سایتشون رو چک کنید انگار ایرانی اند

    1. ما برای ناراحتی که برای شما ایجاد شده است پوزش می طلبیم. ما همه شکایات را جدی می گیریم و در حال حاضر در حال بررسی موضوع هستیم. لطفا اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار دهید تا بتوانیم در این مورد بیشتر بررسی کنیم. ما کلاهبرداری و فعالیت های مشکوک را بسیار جدی می دانیم و در صورت لزوم از اقدام قانونی دریغ نخواهیم کرد. امنیت شما اولویت ماست و از اینکه این موضوع را به ما اطلاع دادید سپاسگزاریم.

    2. سلام من از شما خاهش میکنم آی دی تلگرامتون رو برام بذارین جان مادرت من ۱۱هزار دلار بلم دارم حسابم تعلیقه فقط ۲هفتس وارد بلم شدم ب خاطر خدا کمکم کنین جان مادراتون…

  18. سایت کلاهبرداری است مدتی کار کردم سیگنال های معاملاتی را می فرستادند و وضعیت عادی به نظر می رسید ولی ناگهان هشتصد دلار سرمایه که داشتم برداشت را به حالت تعلیق در آوردند وباجگیری می کردند که باید چند نفر را وارد سایت کنید آنوقت حساب آزاد می شود خواهش می کنم پول من رفت ولی هرگز به آن اعتماد نکنید با تشکر

    1. بسیار متاسفم شدم طاهر عزیز
      امیدوارم این تجربه برای بقیه افراد که در داخل این سایت فعالیت می کنند، حائز اهمیت باشه
      موفق باشی

  19. سلام
    حساب منم مسدود کرده میگن ۲۰نفرو بیار باز میشه نکنین وارد این سایت نشین همش اسکم هست

  20. اول اعتماد را جلب می کنه بعد از اینکه داراییتون افزایش یافت سایت را می بنده و اجازه خروج نمی ده و پول شما را بالا می کشه

    1. درود امیدجان

      ممنونم که اظهار نظر کردید. بقیه دوستان هم از تجربیاتشون برای این صرافی نظر بدهند لطفا.

      موفق باشی گل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا