مقالات آموزش ان اف تی NFT

سایت nft رایگان با فعالیت و بازی

در این مقاله به معرفی سایت‌های رایگان NFT می‌پردازیم. با فراگیر شدن متاورس و مطرح شدن بحث NFT ها و ارزهای دیجیتال، بسیاری از افراد به دنبال NFT رایگان هستند و از این رو در جست و جوی سایت‌های رایگان NFT هستند.

به مرور و با گذشت زمان بر ارزش ارز های دجیتال و NFT ها افروزده شد و اکنون؛ این ارزهای دیجیتال و توکن‌ها میلیون‌ها دلار فروش دارند و افراد زیادی خواهان خرید و فروش آن‌ها هستند. به همین دلیل هم تقاضا برای NFT بسیار بالاست. بنابر این تصمیم گرفتیم که به معرفی سایت‌های NFT رایگان بپردازیم.

سایت‌ها و بازی‌های که NFT رایگان می‌دهند

در این بخش به معرفی سایت‌ها و بازی‌هایی میپردازیم که NFT رایگان به کاربران خود می‌دهند و در پرورش NFT کاربرد دارند.

در بازی ها معرفی شده زیر شما میتوانید در بازی ان اف تی رایگان از روش های مختلف به دست بیارید مثل: پرورش و مزرعه داری، بازکردن کارت، استخراج، جستجو در بازی و پیدا کردم ایتم های nft و…

Evolution land و کاوش بین قاره ها

در این بازی NFT هر قاره بر روی یک شبکه بلاک چین ساخته شده است. تعداد کل قاره‌های این بازی 26 عدد است که تا به امروز تنها 4 قاره ساخته شده است. در این بازی، بازیکنان صاحب زمین nft هستند و می‌توانند با کمک ابزار های مختلف، این زمین‌ها را استخراج کنند.

این بازی در آینده آپدیت خواهد شد و ویژگی‌هایی مثل تجارت بین قاره ای و نبرد و .. به آن اضافه خواهد شد. شما می‌توانید برای خرید زمین از حراج امتیاز جمع‌آوری کنید و پس از جمع‌آوری 10 امتیاز می‌توانید یک بلیط قرعه‌کشی با پتانسیل بردن یک حلقه 100 هزاری و با جمع‌آوری 100 امتیاز یک بلیط با پتانسیل بردن یک حلقه یک میلیونی به دست بیاورید.

بازی EVOLUTION LAND
بازی EVOLUTION LAND

Sorare برای علاقه مندان به فوتبال

این بازی NFT، یک بازی کارت فوتبال است. در این بازی شما تیم های 5 نفره ایجاد می‌کنید و آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهید. بازیکنان می‌توانند یک تیم را با کارت‌های رایگان برای بازیکنان مبتدی راه‌اندازی کنند یا کارت‌های توکن شده خریداری کنند. شرکت در مسابقات رایگان است و برندگان می‌توانند تا هزاران دلار نیز به دست آورند.

بازی SORARE

Gods Unchained

این بازی NFT، یک بازی کارتی فانتزی NFT است. شما برای شکست دادن سایر رقیبان باید نقاط قوت خود را داشته باشید. در بازی شما می‌توانید آیتم های مختلفی را به دست آورده و از آن‌ها در مبارزات مختلف استفاده کنید یا با فروش آن‌ها به کسب درآمد بپردازید.بازیکنانی که بازی‌های رتبه‌بندی شده را برنده می‌شوند، Flux دریافت می‌کنند و می‌توانند کارت‌های NFT ایجاد کنند.

بازی GODS UNCHAINED
بازی GODS UNCHAINED

Binamon

در این بازی NFT کاربران می‌توانند جانوران فانتزی خود را بر اساس ویژگی‌های خاصی مثل نوع حمله، میزان قدرت و مقاومت و… بسازند. همچنین کاربران امکان معامله با یکدیگر را دارند و می‌توانند بر روی شخصیت های در حال مبارزه شرط بندی کنند.

بازی BINAMON
بازی BINAMON

بازی معروف The Sandbox

در بازی NFT سندباکس کاربران می‌توانند با استفاده از امکانات درون آن، بازی های مورد نظر خود را طراحی کنند و آن را بسازند. سندباکس بازار مخصوص خود را دارد و در آن می‌توانید به خرید و فروش NFT ها بپردازید. برای ثبت نام در این بازی، شما می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید.

 سندباکس
sandbox

پرورش NFT رایگان در بازی‌های بلاکچینی و کریپتویی

در اینجا به معرفی بازی‌های بلاک چینی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به طور رایگان NFT دریافت کنید. بازی‌های معروفی که این سیاست را دارند عبارتند از:

  • Axie Infinity
  • CryptoKitties

Axie Infinity

در این بازی NFT شما می‌توانید موجودات دیجیتالی را پرورش بدهید، یا در نبرد در مقابل یکدیگر قرار دهید. شما با پرورش این موجودات که به اکسی (هیولا) معروف هستند و فروش و ارتقای آن‌ها می‌توانید درآمد خود را داشته باشید. بازی به این صورت است که شما با پرورش اکسی مورد نظر و ارتقای آن، و فرستادن آن به میدان نبرد می‌توانید با سایر رقیبان خود مبارزه کنید. در این بازی می‌توانید NFT بخرید و هم با بازی کردن NFT رایگان را به عنوان پاداش دریافت کنید.

بازی axie infinity
بازی axie infinity

CryptoKitties

این بازی NFT محبوب بر پایه بلاکچین است. شخصیت‌ها در این بازی به شکل گربه (کیتی) هستند. شما در این بازی مسئول پرورش این گربه‌ها هستید. شما باید این گربه‌ها را پرورش دهید، جمع آوری کنید و در صورت تمایل در بازار مخصوص خودشان خرید و فروش کنید.

 گربه‌هایی که در این بازی ساخته می‌شوند کاملا با یکدیگر تفاوت دارند و امکان ندارد که دو گربه شبیه یکدیگر باشند. هرچقدر ویژگی‌های یک گربه نادرتر باشد، ارزش آن بیشتر است. با ساخت گربه های جدید و بازی کردن با آن‌ها، شما می‌توانید NFT رایگان به دست آورید.

بازی cryptokitties
بازی cryptokitties

شرکت در ایردراپ‌های NFT

امروزه بسیاری از افراد با کمک ایر دراپ‌ها، NFT رایگان به دست می‌آورند. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها با ارئه پیشنهاد ها و توکن‌هایی به مردم، آن‌ها را به خرید و فروش این توکن‌ها تشویق می‌کنند و مردم هم از این طریق سرمایه گذاری موفقی دارند و هم شرکت مورد نظر به موفقیت می‌رسد.

سیاست کاری بعضی از این شرکت‌ها به این صورت است که از افراد مشهور می‌خواهند تا در مورد NFT مربوطه صحبت کنند. با این کار بسیاری از افراد به سمت خرید سهام و NFT این شرکت‌ها می‌روند. نکته جالب توجه این است که بعضی از این ایردراپ‌ها، در طول زمان نسبت به سایرین با ارزش تر می‌شوند.

ایردراپ‌ها می‌تواند برای ارائه توکن به کاربران استفاده شوند. این ایردراپ‌ها به‌عنوان هزینه‌های جذب مشتری برای شرکت مذکور در نظر گرفته می‌شوند البته ایردراپ‌ها طی چندین ماه به کاربران ارائه می‌شوند. NFT رایگان این ایردرا‌پ‌ها به این دلیل در نظر گرفته شده‌اند که مردم تشویق شوند تا توکن‌های خود را نگه داشته و بیشتر از قبل هم خرید کنند.

دریافت پاداش به صورت NFT در ازای انجام کار و فعالیت

یکی دیگر از روش‌های رایج برای دریافت NFT، دریافت آن به صورت پاداش است. به عنوان مثال، بسیاری از سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی در ازای انجام یک سری فعالیت خاص، مانند عضو شدن در یک کانال و یا فالو کردن یک پیج، خرید آیتم بازی و… به کاربران خود به عنوان پاداش NFT رایگان می‌دهند.

برای مثال، برنامه CryptomonKeys Discord به‌صورت رایگان NFT را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این جوایز برای تشویق کاربران بازی‌های کریپتویی برای ادامه بازی در نظر گرفته شده است.

در پلتفرم توییتر، برخی از شرکت‌ها اعلام می‌کنند که قصد ارائه جایزه به کاربران خود را دارند. بدین ترتیب، شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به NFT دست پیدا کنید. در این میان، حتماً از هشتگ‌هایی با عنوان NFT استفاده کنید. 

چرا شرکت ها جوایز NFT میدهند؟
جوایز NFT برای پیشرفت بیشتر بازی استفاده می‌شوند. زیرا هرچه تعداد کاربران این بازی‌ها بیشتر باشد، احتمال موفقیت و پیشرفت آن‌ها هم بالاتر می‌رود. درنهایت، این امر موجب می‌شود که ارزش سکه و ارز دیجیتال مختص به آن بازی بیشتر از قبل شود. پس می‌توان مطمئن شد که ارائه جوایز به‌صورت NFT رایگان هم به سود کاربر است و هم به سود پلتفرم.

ویژگی lazy minting در مارکت پلیس Rarible

پلتفرم Rarible به تازگی قابلیتی به نام lazy minting اضافه کرده است که با کمک آن امکان استخراج توکن های غیرمثلی بدون هیچ هزینه ای وجود دارد. بر خلاف روش‎‌های معمول که داده‎ های NFT ها بلافاصله بعد از Mint کردن بر روی بلاکچین قرار می‎‌گیرند، در این روش NFT ضرب شده خارج شبکه ذخیره می‎‌شود و بعد از خرید، هزینه‎ های آن توسط خریدار پرداخت شده و ضرب می‌‎شود.

در این سایت، خرید و فروش‌های بالایی انجام می‌شود. این سایت با کمک اتریم کار می‌کند و ثبت نام در آن رایگان است. تنها مشکلی که دارد این است که هزینه ساخت و فروش NFT ها در آن کمی بالاست. اما خبرها این نوید را می‌دهند که این مبلغ قرار است کاهش پیدا کند.

ضرب NFT در مارکت پلیس اوپن سی

با استفاده از روش ضرب NFT شما می‌توانید به صورت رایگان NFT دریافت کنید. با ضرب NFT شما می‌توانید تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، زیرا هزینه استخراج NFT بسیار بالاست.

هنگام استفاده از پلتفرم‌هایی مانند اوپن سی، شما می‌توانید با کمک بلاک چین پلی گان این NFT ها را ضرب کنید. با این کار شما می‌توانید اقلام خود را با ارزش ETH به سایر خریداران بفروشید.

برای دریافت NFT رایگان، ابتدا شما باید گزینه بلاک چین پلی گان را برای خود انتخاب کنید. در مرحله بعد، شما باید ارز دیجیتالی را انتخاب کنید که در آن شما می‌توانید برای NFT پرداخت نمایید. بعد از انجام این مراحل شما باید آدرس کیف پول خود را وارد کنید.

نکته جالب‌توجه درباره استفاده از این روش این است که وقتی شما با استفاده از بلاک‌چین پلی‌گان این NFTها را ضرب می‌کنید، می‌توانید اقلام خود را با ارزش ETH به فروش برسانید. این نکته را در نظر بگیرید که اگر یک مجموعه اختصاصی از شما حمایت کند، شانس بیشتری برای فروش NFT خود خواهید داشت.

در این سایت شما می‌توانید تمامی چیزهای مرتبط با NFT را در یک محل جمع آوری کنید. شما همچنین می‌توانید به راحتی دارایی‌های دیجیتال خود را ضرب و تولید کرده و به فروش برسانید. سایت اوپن سی برای ضرب NFT هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی‌کند و تنها 2.5 درصد از قیمت اثر فروخته شده را بر می‌دارد.

مانند Rarible، این پلتفرم هم ویژگی lazy minting را ارائه می‌کند که در واقع به معنی ضرب نشدن NFT شما تا پیش از پیدا شدن خریدار است.

دقت کنید که هنگام ضرب یک NFT در اوپن سی، شما باید حتما کیف پول خود را نیز به آن وصل کرده باشید. پلتفرم اوپن سی به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با کمک MATIC ان اف تی های مورد نظر خود را تولید کرده و بفروشند. از مزایای این روش می‌توان به سریع و آسان بودن آن اشاره کرد. با استفاده از این روش هم در هزینه‌ها و هم در زمان خود می‌توانید تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
صرافی اکسولو

farhat

سلام! من فرهت تولید کننده محتوای متنی و مدیر محتوای سایت‌های مختلفی هستم. با ورد پرس آشنایی دارم و به تولید محتوا علاقه دارم. سعی می‌کنم هر روز نکته تازه‌ای رو درباره‌اش یاد بگیرم و تو این زمینه به روز باشم :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا