آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ویکس

فراموش کردن رمز ورود در صرافی ویکس weex + مراحل بازیابی آن

یکی از نکات مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، امنیت حساب خودمون در صرافی هستش که فعالیت میکنیم. از این رو، گاهی اوقات ممکنه به دلایل مشغله های فکری رمزهای عبور خودمون رو فراموش کنیم. ولی نگران نباشید در صورت فراموش کردن رمز ورود خودتون در صرافی ویکس weex امکان بازیابی رمز برای شما وجود داره. در این مقاله به چگونگی بازیابی و تغییر رمز ورود به حساب در صرافی ویکس weex میپردازم.

برای ثبت نام در این صرافی از لینک زیر استفاده کنید تا از تخفیفات ویژه سایت ایران ریچ بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: ورود به حساب در صرافی ویکس weex

صرافی ویکس weex چیست؟

صرافی ویکس یک صرافی حرفه ای رمزنگاری شده است که به کاربران در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. weex خدمات از جمله خرید و فروش ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. عملکردهای ویکس weex را برای ترید و پیش بینی قیمت و روند ارزهای دیجیتالی مانند BTC، ETH، SOL، PEPE و غیره ارائه می دهد. به عنوان صرافی، از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این طریق اقدام به افزایش سرمایه خود با استفاده از اهرم کنند.

صرافی ویکس weex در سال 2018 تاسیس شد و از آن زمان در بین گران محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم برای کاربران در سراسر جهان در دسترس است. . کاربران ایران نیز بدون ترس از فیلترینگ و استفاده از فیلتر شکن می توانند از این صرافی جذاب استفاده کنند. همچنین صرافی ویکس WEEX تحت نظارت های دقیق، از جمله مجوزهای MSB ایالات متحده و کانادا، عمل می کند. صرافی ویکس WEEX گزینه ها و ویژگی های مشخصی را ارائه می دهد. کاربران می‌توانند خود را از ارزهای دیجیتال را با کارمزد پایین‌تر سود ببرند و به عنوان بالقوه از موقعیت‌های خود برای افزایش با استفاده از آن استفاده کنند. با این، مهم است که از خطرات مرتبط با اهدافی که باید در نظر بگیرید و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید.

مزایا صرافی ویکس weex

  1. اطمینان و قابلیت اطمینان: ویکس WEEX متعهد به ارائه یک محیط تجاری امن و قابل اعتماد است.
  2. دسترسی بین المللی: از هر کجای دنیا به پلتفرم دسترسی دارید و امکان استفاده بدون دردسر از این صرافی را دارید.
  3. امنیت بالا: ویکس WEEX تحت چارچوب های نظارتی دقیق عمل می کند و از انطباق با استانداردهای صنعت اطمینان می دهد.
  4. پشتیبانی حرفه ایی: از تیم خدمات مشتری اختصاصی ویکس weex کمک و پشتیبانی به موقع دریافت کنید و در هر زمان و هر لحظه که به مشکلی برخورد کردید می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آن را حل کنید.
  5. سرعت اسپات با کارمزد: کاربران می توانند انواع ارزهای رمزنگاری شده را بدون پرداخت هیچ گونه کارمزدی برای توجه به سرمایه گذاری کنند که می تواند به میزان قابل توجهی کاهش دهد و سود را افزایش دهد.
  6. بخش فیوچرز: ویکس WEEX مقایسه فیوچرز را با حداکثر 200 برابر اهرم ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد سود یا زیان خود را به طور بالقوه افزایش دهند. این می تواند برای گران باتجربه ای که در پیش بینی حرکات مطمئن است مفید باشد.

فراموش کردن رمز ورود

بعضی از ما در بیشتر مواقع در صفحات مجازی متعددی ثبت‌ نام می‌کنیم و حساب کاربری می‌سازیم. اما به خاطر سپردن نام کاربری و رمز عبور تمامی این صفحات، واقعا کاردشواری است. اگر شما عزیزان هم رمز عبور صفحات خود را فراموش می‌کنید اصلا نگران نباشید. چون طبق آمارهایی که بررسی کردیم، %90 افراد، رمز عبوری که برای حساب‌های کاربری خود قرار می‌گذارند را امکان دارد در بیشتر مواقع فراموش کنند. در ادامه به رفع مشکل فراموش کردن رمز ورود در صرافی ویکس weex میپردازیم.

از آن جایی که هر قفلی، کلیدی برای خودش داره و برای هر چالشی می‌توانیم راه حلی پیدا کنیم. در این بخش نحوه تغییر و بازیابی رمز عبور حساب کاربری خود در صرافی را به شما آموزش میدهیم. شما می‌توانید در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری خود در ویکس weex، در ادامه با من همراه باشید تا بتونید در مواقع لازم به سرعت به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

مراحل بازیابی رمز ورود به حساب در صرافی ویکس weex

در صورت فراموش کرد رمز ورود در صرافی ویکس weex ابتدا بعد از ورود به سایت رسمی صرافی ویکس weex برای لاگین کردن نیاز هستش که ایمیل و رمز ورودی که از قبل وارد کردید رو در کادر های مشخص شده وارد کنید. اما اگر رمز ورود خودتون رو فراموش کردید نگران نباشید! در پایین این کاردها گزینه فراموشی رمز ورود Forgot Password رو کلیک کنید تا به صفحه مربوط به بازیابی رمز خود بروید.

فراموشی رمز ورود به صرافی ویکس و تغیر آن

بعد از کلیک روی گزینه فراموشی رمز Forgot Password وارد صفحه مربوط به آن می شوید. در صفحه باز شده شما لازمه که ایمیل خودتون رو در کادر وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل روی گزینه next کلیک کنید تا ادامه فرآیند بازیابی رمز ورود شما انجام بشه.

وارد کردن ایمیل در صورت فراموشی رمز ورود به صرافی ویکس و تغییر آن

بعد از وارد کردن ایمیل وارد صفحه مربوط به ریست کردن پسورد می شید.

در این صفحه شما لازمه به ترتیب کادر های مربوط به تغییر رمز ورود خودتون به صرافی ویکس weex رو تکمیل کنید.

  1. رمز عبور جدید رو وارد کنید: رمز عبور باید بین 8 تا 32 کاراکتر باشد و حداقل شامل یک حرف، یک کاراکتر خاص و یک عدد باشد.
  2. در کادر بعدی رمز جدید که وارد کردید رو برای تایید دوباره وارد کنید.
  3. در این قسمت با کلیک روی گزینه send یه کد تایید به ایمیل شما ارسال میشه که در کادر مربوط به خودش باید وارد کنید.
مراحل انجام تغییر رمز ورود به صرافی ویکس در صورت فراموشی آن

در نهایت بعد از تکمیل این موارد روی گزینه Next کلیک کنید تا رمز شما تغییر کنه و بتونید دوباره از امکانات صرافی ویکس weex استفاده لازم رو ببرید.

سوالات متداول

آیا ایرانیان می‌توانند در صرافی ویکس weex فعالیت کنند؟

بله، امکان استفاده ایرانیان از خدمات این صرافی ممکن است.

ویژگی‌های امنیتی صرافی ویکس weex چیست؟

ویکس weex از سیستم‌های امنیتی پیشرفته مانند رمزنگاری داده‌ها و احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کند و بخشی از دارایی‌های کاربران را بیمه کرده است

صرافی ویکس چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

weex خدمات متنوعی از جمله معاملات اسپات، معاملات فیوچرز، معاملات خارج از بورس (OTC) و معاملات کپی ترید ارائه می‌دهد

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا