آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی کوینکس

کوپن 100 دلاری کوینکس برای تازه کارها

حتما خبری مبنی بر ارائه کوپن 100 دلاری کوینکس برای تازه کارها به گوش شما هم رسیده است. در بررسی سایت کوینکس جایگاه تازه ‌واردان، صحت این خبر تایید شد و ما شاهد ارائه پاداش‌های متنوع و وسوسه‌انگیز به‌صورت کوپن‌های تتری در این صرافی بودیم که برای افراد تازه وارد به این صرافی در‌نظر گرفته شده‌‌اند. این کوپن‌ها که به ارزش صد دلار هستند، در ازای انجام فعالیت‌های مختلف در مجموعه کوینکس عرضه می‌شوند.

البته این پاداش‌ها تنها در یک تاریخ مشخص ارائه شده‌اند و کسانی که از تاریخ 2024/05/25 تا 2024/06/25 در صرافی کوینکس ثبت‌نام کنند، مشمول دریافت این امتیازات خواهند بود. برای این‌‌که شما نیز از این ماجراجویی عقب نمانید و یکی از تازه‌‌ واردان به صرافی کوینکس محسوب شوید، همین حالا به ثابت مربوط این مجموعه مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایید.

C:\Users\rayangostar\Desktop\images_1714913920_6637828032e4c.jpg

کمپین تازه کاران صرافی کوینکس

کوینکس در یک کمپین ویژه برای تازه‌کارها پاداش‌های متنوعی را برای کاربرانی که تازه به جمع این مجموعه پیوسته‌اند در‌نظر گرفته و یک زمان مشخص را برای ارائه این امتیازات منحصربه ‌فرد اعلام نموده است. در این فراخوان که به کمپین تازه کارها شهرت یافته، هر فردی که در تاریخ معین شده به صرافی کوینکس _ صفحه مربوط به جایگاه تازه واردان مراجعه کند و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهد.

با انجام این کار در هر مرحله از فعالیت خود، مقدار مشخصی کوپن که با تتر ارزش‌گذاری شده دریافت می‌نماید. جمع مبالغ این کوپن‌های 100 دلار است که یک پاداش بسیار عالی برای افراد تازه ‌وارد خواهد بود. شما می‌توانید این مراحل را با دریافت‌ آموزش‌های لازم در همین صرافی طی کرده و این کوپن‌های تتری را از آن خود کنید.

مراحل ثبت‌نام و دریافت کوپن 100 دلاری کوینکس

در این بخش تلاش کردیم به صورت مختصر مراحلی را که برای دریافت یک پاداش منحصربه‌فرد باید طی کنید معرفی کنیم:

1- مرحله اول

پس از ثبت‌نام در صرافی و تکمیل اولین واریزی، در طول رویداد تازه‌واردان 50 تتر جمع‌آوری کنید. در این صورت کوپن 10 تتر برای شما فعال شده و این مبلغ به کیف پول شما بازگشت داده می‌شود.

2- مرحله دوم

این مرحله مربوط به ترید اسپات است. شما با تکمیل اولین ترید اسپات/ مارجین و جمع‌آوری حدود 150 تتر، پاداشی بالغ بر 30 تتر دریافت خواهید کرد.

3- مرحله سوم

مرحله سوم به ترید فیوچرز مربوط شده و شما با تکمیل اولین ترید و همچنین جمع‌آوری 3000 تتر در طول رویداد، 60 تتر پاداش دریافت خواهید کرد.

همان‌‌طور که مطالعه کردید این کوپن‌ها در مجموعه 100 دلار شده که پاداش شما به‌عنوان کاربران جدید صرافی کوینکس محسوب می‌شود. برای این‌‌که بتوانید از این فرصت برای دریافت پاداش و کسب سود استفاده کنید، کافیست که به سایت صرافی کوینکس مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را طی کنید.

اصلا نگران حرفه‌ای نبودن خود در معاملات بازار رمزارزها نباشید، چرا‌که در سایت کوینکس تمام آموزش‌ها با کیفیت عالی ارائه شده‌اند. تیم کوینکس حتی برای شما که نمی‌دانید چگونه ثبت‌نام کنید نیز آموزش‌های کاربردی و مفیدی را در دسترس قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید روی لینک https://www.coinex.network/s/4KQ9 کلیک کنید.

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید

میلاد دهقان

من تلاش می‌کند تا به عنوان یک نماینده از جامعه تریدرها و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه ترید ارز دیجیتال و فارکس، دانش و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به اشتراک بگذارد و افراد را در رسیدن به اهداف مالی و حرفه‌ای خود یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا