آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی کوینکس

پشتیبانی استیکینگ کوینکس از CET و ارائه امکانات بیشتر برای بهره‌وری بهتر از دارایی

کوینکس در ماه آوریل 2024 راه اندازی سرویس استیکینگ خود را به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای درآمدهای آن چین اعلام کرد تا فرصت های بیشتری برای بهره‌وری از دارایی ها پدید آورد و به کاربران خود اجازه دهد به راحتی سفر جدیدی را در دنیای درآمدهای آن چین آغاز کنند. کاربران می‌توانند از طریق استیکینگ کوینکس دارایی‌های رمزارز خود را استیک، در مکانیسم اجماع شبکه بلاک چین شرکت و بازدهی پایداری کسب کنند. کارکرد محصولات استیکینگ ساده و کاربرپسند است، این محصولات آستانه مشارکت کاربران در درآمدهای آن‌چین را تا حد زیادی کاهش می دهند، آنها را قادر می سازند به راحتی درآمدهای آن‌چین داشته باشند و فرصت های بیشتری برای بهره‌وری از دارایی فراهم می کنند.

طبق گزارش‌های رسمی، استیکینگ کوینکس اکنون رسماً از CET پشتیبانی می‌کند و به هولدرهای جهانی CET کمک می‌کند تا فرصت های بیشتری را برای بهره‌وری از دارایی‌ها محقق کنند. کاربران می توانند در حین استیکینگ CET، سرمایه بالقوه‌ای را به دست آورند و پاداش های اضافی دریافت کنند. شایان ذکر است که کاربران می توانند آزادانه دوره های مختلف استیکینگ را با توجه به نیازهای شخصی خود انتخاب و بازدهی مربوطه را دریافت کنند، مسئله ایکه انعطاف پذیری قابل توجهی را به آنها ارائه می دهد.

توکن CoinEx Token (CET)، که به طور رسمی در ژانویه 2018 راه‌اندازی شد، توکن بومی کوینکس است و به عنوان یک رسانه تبادل ارزش حیاتی در اکوسیستم کوینکس ایفای نقش می‌کند. CET در ابتدا بر اساس استاندارد توکن اتریوم ERC20 منتشر شد، اما بعد از آن به زنجیره هوشمند کوینکس، یک زنجیره عمومی که مستقلا توسط کوینکس توسعه یافته، مهاجرت کرده و به عنوان “گس توکن” آن عمل می کند. کاربران می توانند با هولد کردن CET، از حقوق و خدمات انحصاری مختلفی در پلتفرم، از جمله استفاده از CET برای کاهش مستقیم کارمزدهای معاملاتی و تخفیف روی نرخ‌ها، بهره مند شوند. هولدینگ مقدار مشخصی از CET می تواند کاربران را به عنوان اعضای VIP واجد شرایط کند؛ این اعضاء می توانند از مزایایی مثل اولویت تیکت [پشتیبانی]، خدمات VIP و سایر امتیازات، بهره‌مند شوند. در همین حال، هولدرهای CET همچنین می‌توانند از حقوق ویژه‌ای در فعالیت‌های بازاریابی پلتفرم برخوردار شوند، در ایردراپ توکن‌ها شرکت کنند و فرصت‌هایی جهت اقدام برای پروژه‌های داک دریافت کنند.

کوینکس طبق توافقنامه ارزشی خود، 20 درصد از درآمد کارمزد معاملات روزانه را به بازخرید CET اختصاص می دهد و این میزان CET را در پایان هر ماه میلادی می سوزاند. این روند بازخرید و سوزاندن تا زمانی که CET به صفر برسد ادامه خواهد داشت. عرضه CET با مکانیسم‌های بازخرید و توکن‌سوزی مداوم، به تدریج کاهش یافته و به کمیابی توکن و افزایش ارزش بلندمدت آن منجر می شود.

پشتیبانی از CET در استیکینگ کوینکس نقطه عطفی در تلاش های کوینکس برای ایجاد اکوسیستم CET و گسترش سناریوهای کاربردی آن است. کوینکس به طور مداوم تجربه کاربری و ارزش پلتفرم را از طریق نوآوری های تکنولوژیکی و بهینه سازی مکانیسم‌های خود بهبود بخشیده و همواره سناریوهای کاربردی CET را برای ایجاد ارزش بیشتر برای کاربران و توانمندسازی هولدرهای جهانی این توکن، گسترش داده است.

از آنجایی که CET نقش مهمی را در اکوسیستم کوینکس ایفا می کند، این توکن اکنون به یک محرک اصلی رشد ارزش کاربر تبدیل شده است. پشتیبانی استیکینگ کوینکس از CET نه تنها فرصت های جدید بهره‌وری از دارایی را در اختیار کاربران قرار می دهد، بلکه به هولدرهای CET اجازه می دهد تا سناریوهای سرمایه گذاری بیشتری را محقق کنند. علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، چه مبتدی باشند و چه سرمایه گذارانی باتجربه، می توانند جهان جدیدی از درآمدهای آن چین را کلید بزنند و به راحتی از طریق استیکینگ کوینکس، به بهره‌وری بیشتر از دارایی دست یابند. در آینده، کوینکس به رهبری توسعه بازار کریپتو ادامه خواهد داد و محصولات و خدمات کریپتویی ایمن، پایدار، کارآمد و متنوع‌تری را به کاربران ارائه خواهد داد تا باعث رشد و پیشرفت صنعت کریپتو شود.

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید

میلاد دهقان

من تلاش می‌کند تا به عنوان یک نماینده از جامعه تریدرها و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه ترید ارز دیجیتال و فارکس، دانش و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به اشتراک بگذارد و افراد را در رسیدن به اهداف مالی و حرفه‌ای خود یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا