آموزش صرافی ارز دیجیتالآموزش صرافی ایکس تی

اپلیکیشن صرافی xt | پلتفرمی امن و جذاب برای ایرانی ها

با وجود دسترسی به صرافی ایکس تی از طریق سایت اصلی، امکان استفاده از اپلیکیشن صرافی xt در تلفن های همراه نیز برای کاربران ارائه شده است. با مراجعه به سایت اصلی این صرافی می توانید اقدام به دانلود اپلیکیشن صرافی ایکس تی xt برای نسخه های اندورید و ios نمائید. در ادامه مراحل دانلود اپلیکیشن صرافی ایکس تی xt رو باهم بررسی می کنیم.

پیشنهاد می کنم از طریق لینک زیر ثبت نام خودتون رو در صرافی ایکس تی xt انجام بدید تا از تخفیفات ویژه ایی که برای کاربران سایت ایران ریچ هست بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: کلاه برداری صرافی ایکس تی

آشنایی با صرافی ایکس تی

صرافی برتر ارز دیجیتال xt با شامل بودن رابط کاربری ساده و جذاب، یکی از محبوب‌ترین پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال از نظر کاربران این حوزه به شمار میرود. براساس داد‌های مختلف این صرافی بدون شک جزو بهترین صرافی های جهان هستش که محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی نیز دارد. از آن‌جایی که این صرافی با فعالیت کاربران ایرانی مشکلی ندارد، به همین دلیل می توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم و از جایگزین‌های مناسب صرافی های فعالی که اخیراً فعالیت ایرانی هارو محدود کردن مثل بینگ ایکس و مکسی که برای ایرانی ها فیلتر هست محسوب می‌شود. انجام انواع معاملات ارزهای دیجیتال به کمک صرافی ایکس تی قابل انجام است. این صرافی علاوه بر بازار اسپات و فیوچرز از ویژگی کپی ترید در دو بخش اسپات و فیوچرز، بازار ان اف تی، معاملات همتا به همتا، سیستم وام دهی، استیکینگ، گرید ترید و… نیز برخوردار هستش.

صرافی xt یک صرافی بین المللی میباشد از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده. امکانات مطرح صرافی ایکس تی شامل کپی ترید، معاملات اسپات و فیوچرز، گرید ترید و.. می باشد. همچنین شما میتوانید به عنوان یک کپی تریدر نیز، در این صرافی فعالیت کنید و معامله گران اقدام به کپی کردن معاملات شما نموده و درصد مشخصی از سود معاملات آنان از آنِ شما خواهد بود.

خدماتی صرافی ایکس تی برای کاربران خود

1- خرید رمزارز با کارمزد بسیار پایین2- پشتیبانی از معاملات اسپات
3- ارائه کپی ترید برای افراد مبتدی و تریدر های حرفه ایی به منظور کسب درآمد از این قسمت در دو بخش فیوچرز و اسپات4- عدم نیاز به احراز هویت اجباری در صرافی xt
5- ارائه اپلیکیشن صرافی ایکس تی برای اندروید و ios6- رابط کاربری بسیار مخاطب پسند، جذاب و راحت
برخی از خدمات صرافی xt

دانلود صرافی ایکس تی برای pc

متأسفانه، فایل دانلود برنامه صرافی xt برای کامپیوتر وجود ندارد که شما به صورت مستقیم برای سیستم عامل ویندوز نصب کنید. اپلیکیشن صرافی ایکس تی برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است. اما می توانید از طریق مرورگر وب خود به سایت xt مراجعه کنید.

همچنین فایل دانلود صرافی xt برای نسخه ویندوز 11،10،8 و هیچ سیستم عامل دیگری موجود نیست ولی اگر منظور شما این است که چطوری روی ویندوز به صرافی ایکس تی دسترسی داشته باشید می توانید از طریق مرورگر وارد سایت رسمی این صرافی شوید و از امکانات صرافی xt استفاده کنید.

مراحل دانلود اپلیکیشن صرافی ایکس تی

برای ورود به قسمت دانلود اپلیکیشن صرافی xt از طریق سایت رسمی خود صرافی در منو بالای صفحه روی علامت دانلود نگه دارید و با اسکن QR CODE امکان دانلود اپ این صرافی برای موبایل شما فراهم می شود. اما اگر میخواید به صفحه مربوط به دانلود اپ صرافی ویکس بروید طبق تصاویر زیر روی گزینه more options کلیک و عمل کنید.

مراحل دانلود اپلیکیشن صرافی xt ایکس تی

بعد از کلیک بر روی گزینه more options وارد صفحه مربوط به دانلود اپلیکیشن این صرافی می شید. در این صفحه می توانید ببینید که اپلیکیشن این صرافی برای اندروید و ios ارائه شده و بنا به نیاز خودتون می تونید اپلیکیشن xt رو دانلود کنید و از امکانات این صرافی در تلفن همراه خودتون نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن صرافی xt برای اندروید و ios

اپلیکیشن صرافی xt در گوگل پلی

برای وارد شدن به بخش دانلود اپ این صرافی برای اندروید طبق تصویر روی گزینه google play کلیک کنید تا وارد صفحه مربوط به آن شوید.

دانلودد اپلیکیشن xt از گوگل پلی

برای دانلود روی گزینه نصب ( install) کلیک کنید تا برنامه به صورت خودکار برای شما نصب شه. همونجوری که می بینید تعداد افرادی که از اپلیکیشن صرافی xt استفاده می کنند بیش از نیم میلیون کاربر هستش.

لینک صفحه مربوط به دانلود اپلیکیشن صرافی xt ایکس تی: https://www.xt.com/en/app

اپلیکیشن صرافی xt برای آیفون

برای وارد شدن به اپ استور برای دانلود این برنامه برای گوشی های ios از صفحه مربوط به دانلود اپلیکیشن صرافی xt روی گزینه app store کلیک می کنیم.

دانلود اپلیکیشن xt برای ios

برای نصب اپلیکیشن صرافی xt در گوشی های آیفون روی گزینه get کلیک کنید. تا برنامه به صورت خودکار برای شما نصب بشه. و از امکانات این صرافی در موبایل خودتون نیز استفاده کنید.

نمره این صرافی طبق نظرسنجی ها در گوگل پلی و اپ استور 3.5 از 5 هستش. رابط کاربری ساده و جذابی داره که افراد مبتدی نیز به راحتی می توانند ازش استفاده کنند.

لینک صفحه مربوط به دانلود اپلیکیشن صرافی xt ایکس تی: https://www.xt.com/en/app

دسترسی صرافی xt برای لپ تاپ

صرافی ایکس تی نسخه موبایل خود را برای اندروید و iOS عرضه کرده است. و برای رایانه های شخصی (لپ تاپ یا رایانه رومیزی) نسخه وب قابل دسترس است. برای دسترسی به صفحه وب xt، شما می توانید به طریق زیر عمل کنید:

  1. باز کردن مرورگر وب: ابتدا مرورگر وب مانند گوگل کروم، فایرفاکس، سافاری یا مایکروسافت اج را روی رایانه خود باز کنید.
  2. ورود به وبسایت صرافی ویکس weex: در نوار آدرس مرورگر خود آدرس صرافی رو https://www.xt.com/en وارد کنید و Enter را فشار دهید
  3. ورود به حساب کاربری: اگر قبلاً حساب کاربری در xt ایجاد کرده اید، از منوی ورود به حساب کاربری استفاده کنید. در غیر این صورت، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
  4. کار با صرافی ارز دیجیتال ایکس تی در لپ تاپ: با ورود به حساب کاربری خود، شما می توانید به تمام امکانات صرافی ارز دیجیتال xt دسترسی پیدا کنید. شامل خرید، فروش و ترید ارزهای دیجیتال مختلف. شما می توانید برای استفاده راحت تر از صرافی ایکس تی در لپ تاپ خود، بوکمارک (نشانک گذاری) آدرس وبسایت آن را در مرورگر خود اضافه کنید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

اپلیکیشن صرافی xt برای اندروید و ios ارائه شده و کاربران این صرافی امکان استفاده از تمام امکانات این صرافی که شامل: ترید در اسپات و فیوچرز، کپی ترید، گرید ترید، معاملات همتا به همتا، بازار ان اف تی و خیلی بخش های متنوع دیگه استفاده کنند. رابط کاربری بسیار ساده و جذابی داره و کاربرانش نظر مثبتی در تجربه استفاده از این اپ دارن.

5/5 - (1 امتیاز)

اشکان کوشان‌فر

اشکان کوشان فر هستم و به یادگیری علاقه بسیاری دارم. سعی میکنم تا جای ممکن بیاموزم و با دوستان خود به اشتراک بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا