دسته‌بندی نشده

آموزش تصویری ثبت نام سندباکس (sandbox)

دانستیم که متاورس، دنیایی‌ست که از ترکیب دنیای واقعی و دنیای مجازی تشکیل شده است. در این جهان جدید شما می‌توانید با افراد مختلفی بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی ارتباط و تعامل داشته باشید.

برای داشتن تعامل بهتر و بیشتر در متاورس، شرکت‌های بازی سازی، بازی های مختلفی را برای متاورس طراحی کرده اند. از معروف‌ترین این بازی‌ها می‌توان به بازی سندباکس (sand box) اشاره کرد.

معرفی بازی سندباکس (sand box)

بازی سندباکس بر روی پلتفرم اتریم طراحی شده است. این بازی به کاربرانش اجازه طراحی دارایی‌های مجازی، بازی و کسب درآمد از این موارد را می‌دهد. این بازی با کمک 3 ابزار قدرتمند خود به نام‌های VoxEdit، Game Maker و Marketplace به کاربرانش کمک می‌کند. با استفاده از VoxEdit کاربران می‌توانند Asset ها را ایجاد کنند. در Marketplace کاربران می‌توانند دارایی هایی را که به کمک VoxEdit ایجاد کرده اند را بفروشند. با کمک Game Maker هم می‌توانند بازی های 3 بعدی مورد نظر خود را طراحی کنند.

آموزش تصویری ثبت نام در بازی سندباکس (sand box)

برای ثبت نام در این بازی شما کافی‌ست که در سایت این بازی برای خود اکانت بسازید. برای ثبت نام نیازی به نصب اپلیکیشن و یا چیز دیگری ندارید. در ابتدا به سایت سندباکس به آدرس https://www.sandbox.game/en/ مراجعه می‌کنید و سپس بر روی گزینه sign in به معنای ثبت نام کلیک می‌کنید.

گزینه‌های ثبت نام در سندباکس (sand box)

کیف پول پیشنهادی برای استفاده و ثبت نام در این بازی، کیف پول متامسک می‌باشد. البته در هنگام ثبت نام دست شما برای انتخاب نحوه ثبت نام باز است و شما آزاد هستید به هر طریقی که خواستید در سایت ثبت نام کنید. ثبت نام شما از طریق شبکه های اجتماعی مانند  فیسبوک، توییتر و حساب گوگل نیز امکان پذیر است. شما همچنین می‌توانید از طریق جیمیل خود نیز در این بازی ثبت نام کنید.

اما استفاده از گزینه کیف پول، مخصوصا متامسک بهتر است. به این دلیل که پس از خرید رمز ارز مخصوص بازی که sand می‌باشد، این رمز ارز به طور مستقیم و به آسانی وارد حساب شما می‌شود و دیگر نیازی به انتقال ندارد.

اگر از قبل نیز حساب دارید، می‌توانید بر روی گزینه I already have an account کلیک کنید.

حساب سندباکس
حساب سندباکس

انتخاب نام مستعار

بعد از انجام این مراحل و کلیک بر روی گزینه کیف پول متامسک، از شما خواسته می‌شود که یک نام مستعار برای خود انتخاب کنید. این نام می‌تواند نام اصلی شما باشد و یا یک اسم ساختگی باشد. همه چیز بستگی به نظر و سلیقه شما دارد. دقت کنید که ایمیل خود را نیز حتما باید در این مرحله وارد کنید.

نکته مهمی که در این مرحله باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از اتصال کیف پول خود به بازی، دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید.

تبریک می‌گم! شما تا اینجای کار توانستید به راحتی برای خود یک حساب در بازی سندباکس ایجاد کنید و رسما تبدیل به یک کاربر این بازی، تبدیل شدید.

انتخاب نام در سندباکس
انتخاب نام در سندباکس

صفحه اصلی بازی سندباکس

بعد از انجام این مراحل شما می‌توانید وارد صفحه اصلی بازی سندباکس شوید. در این صفحه شما با کمی دقت می‌توانید برگه ای به اسم me را ببینید. در قسمت پروفایل شما می‌توانید جزئیات مربوط به حسابی را که ایجاد کرده اید ببینید.

صفحه اصلی سندباکس
صفحه اصلی سندباکس
برگه ME
برگه ME

پروفایل سندباکس

با استفاده از گزینه های موجود در قسمت پروفایل شما می‌توانید برای خود بیوگرافی بنویسید و توضیحاتی درباره خودتان ارائه دهید. این کار به سایرین کمک می‌کند تا به شناختی نسبی از شما برسند و شما را بهتر بشناسند. همچنین با کمک این قسمت شما می‌توانید آدرس ایمیل خود را در صورت تمایل تغییر دهید. گزینه‌ی دیگری که از طریق پروفایل قابل انجام است، تغییر رمز عبور است.

پروفایل سندباکس
پروفایل سندباکس

دعوت دوستان و دریافت پاداش

هر کاربری در سندباکس یک لینک دعوت دارد که با استفاده از آن می‌تواند دوستان خود را دعوت کند و پاداش خود را دریافت کند. با کلیک بر گزینه Referral می‎‌توانید لینک دعوت خود را مشاهده کنید. به محض اینکه دوست شما، توسط لینکی که برایش ارسال کردید، یک دارایی بخرد، تا 10 درصد از این فروش به شما سود می‌رسد.

لینک دعوت سندباکس
لینک دعوت سندباکس

مشاهده دارایی‌ها

با کمک تب Inventory شما می‌توانید دارایی های خود را نیز مشاهده کنید.

دارایی های سندباکس
دارایی های سندباکس

ساخت آواتار

با کلیک بر روی گزینه Create Avatar کاربران می‌توانند برای خود آواتار ایجاد کنند. شما می‌توانید جنسیت آواتار خود را انتخاب کنید و آن را بر اساس سلیقه خود و با استفاده از اکسسوری های موجود طراحی کنید.

ساخت آواتار سندباکس
ساخت آواتار سندباکس

توکن‌ها و ارز های دیجیتال بازی سندباکس

توکن sand

توکن سند با استاندارد ERC-20 در بلاک چین اتریوم عرضه می‌شود.تمام تراکنش‌ ها و معاملات درون بازی، بر مبنای این توکن است. مهم ترین این توکن ها،توکن سند است. زیرا شما برای انجام هر فعالیتی در این بازی، نیاز به این توکن دارید. این توکن را از راه های زیر می‌توانید بخرید.

توکن land

هر قطعه زمین مجازی در بازی سندباکس یکland  نامیده می‌شود. این توکن نیز به این قطعات زمین دلالت دارد. کاربران می‌توانند این توکن را خریداری کنند،  آن را ارتقا دهند و از آن استفاده کنند یا آن را بفروشند. این توکن بر روی لاک چین اتریوم عرضه می‌شود و استاندارد آن ERC-721 است.

توکن ASSET

به محتواهایی که توسط کاربر در فضای سندباکس ساخته و عرضه می‌شود، ASSET  می‌گویند. این توکن با استاندارد ERC-1155 ساخته شده است. از این توکن در نرم افزار game maker استفاده می‌شود.

صرافی اکسولو

farhat

سلام! من فرهت تولید کننده محتوای متنی و مدیر محتوای سایت‌های مختلفی هستم. با ورد پرس آشنایی دارم و به تولید محتوا علاقه دارم. سعی می‌کنم هر روز نکته تازه‌ای رو درباره‌اش یاد بگیرم و تو این زمینه به روز باشم :)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چرا نمیشه ثبت نام کرد!!!!
    روی sign in میزنم میره صفحه بعدی روی metamask میزنم میگه حساب نداری میره توی صفحه metamask
    ۱۰بار هم دانلود کردم metamask وارد شدم بازم همون گوه میاد😭
    تورو خدا راهنمایی کنین😟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا