ایده کسب و کارکارآفرینی و اشتغال زایی

تضمین احراز هویت کاربران کسب‌وکارها با محصول یوآیدی پلاس: نرخ تبدیل 80 درصدی

کاربران فعال برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارند، اما یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارها که موجب کاهش میزان کاربران فعال آن‌ها می‌شود، دشواری مراحل احراز هویت آن‌هاست. فرآیندهای سنتی احراز هویت غالباً پیچیده، زمان‌بر و پرهزینه هستند. کاربران باید فرم‌های متعددی پر کنند، مدارک مختلفی آپلود کنند و مدت زمان زیادی منتظر بمانند تا تایید هویت آن‌ها انجام شود. این پروسه طولانی، انگیزه بسیاری از کاربران برای ثبت نام در کسب‌وکارها را از بین می‌برد و باعث کاهش نرخ تبدیل می‌شود. اگر فرآیند احراز هویت ساده شود، نرخ تبدیل کاربران فعال کسب‌وکارها افزایش خواهد یافت.

شرکت احراز هویت یوآیدی با ارائه سرویس احراز هویت یوآیدی ‌پلاس، راه‌حلی نوین برای این چالش ارائه می‌دهد. این سرویس با بهره‌گیری از هوش مصنوعی Passive، فناوری‌های پیشرفته و همکاری با مقامات قضایی، فرآیند احراز هویت را برای کسب‌وکارها به طور کامل متحول کرده و نرخ تبدیل را تا 80 درصد افزایش داده است. در سرویس احراز هویت یکپارچه ) یوآیدی ‌پلاس(، کسب‌وکارها به سادگی خدمات یوآیدی را در وب‌سایت یا اپلیکیشن خود ادغام می‌کند و کاربران می‌توانند به آسانی مراحل احراز هویت را طی کنند. دیگر خبری از فرم‌های پیچیده، مدارک متعدد و اتلاف وقت نیست. کاربران با چند کلیک ساده و در کمتر از 5 دقیقه هویت خود را احراز می‌کنند و می‌توانند از خدمات کسب‌وکارها استفاده کنند.

امکان شخصی‌سازی بصری (درج لوگو، بنر و انطباق بر هویت بصری پذیرنده)، اطمینان‌پذیری بالا (استفاده از چند تامین‌کننده برای هر سرویس به منظور پایداری محصول)، امکان مدیریت مراحل احراز بر اساس درخواست پذیرنده و هدایت کاربران تا تکمیل فرآیند احراز هویت، از مهم‌ترین ویژگی‌های یوآیدی ‌پلاس هستند. در ادامه، به بررسی چند ویژگی کلیدی دیگر سرویس احراز هویت یکپارچه )یوآیدی ‌پلاس(می‌پردازیم که به افزایش نرخ تبدیل در کسب‌وکارها کمک می‌کنند.

احراز هویت کمتر از 5 دقیقه

احراز هویت کاربر در سرویس احراز هویت یکپارچه یوآیدی به ترتیب شامل مراحل زیر است:

  1. هدایت کاربر به یوآیدی از کسب‌وکارها
  2. اعتبارسنجی تلفن همراه کاربر
  3. دریافت کد ملی و تاریخ تولد کاربر
  4. دریافت آدرس و کدپستی
  5. اعتبارسنجی اطلاعات مالی
  6. احراز هویت بیومتریک (ویدئوی سلفی 5 ثانیه‌ای از کاربر)
  7. اعلام نتیجه احراز هویت کاربر به پذیرنده

تمامی مراحل احراز هویت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و نتیجه احراز هویت در کمتر از 5 دقیقه استعلام و به کاربر اعلام می‌شود. ضمن این که در نسخه یوآیدی ‌پلاس بارگذاری مدارک از سوی کاربر لازم نیست و تمامی استعلام‌ها بصورت برخط انجام می شود.

پشتیبانی کاربران کسب‌وکارها

ارائه پشتیبانی قوی و کارآمد در کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. یوآیدی با درک این نیاز، پشتیبانی 24/7 را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی سرویس احراز هویت یکپارچه ) یوآیدی ‌پلاس ( خود ارائه می‌دهد. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته به معنای آن است که کسب‌وکارها و کاربران می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر نقطه از جهان، روی حمایت و راهنمایی تیم مجرب یوآیدی حساب کنند.

از مهم‌ترین مزایای پشتیبانی 24/7 یوآیدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش نرخ تبدیل: با ارائه پشتیبانی حرفه‌ای، یوآیدی به کاربران کمک می‌کند تا فرآیند احراز هویت را به آسانی و بدون مشکل طی کنند و این امر منجر به افزایش نرخ تبدیل می‌شود.
  • کاهش نرخ ترک فرآیند: پشتیبانی یوآیدی از نیمه‌کاره گذاشتن فرآیند احراز هویت توسط کاربران جلوگیری می‌کند و به این ترتیب، کسب‌وکارها شاهد رشد تعداد کاربران احراز هویت شده خود خواهند بود.
  • افزایش رضایت کاربران: پشتیبانی 24/7 یوآیدی در سرویس احراز هویت یکپارچه ) یوآیدی ‌پلاس ( به کاربران احساس امنیت و اطمینان می‌دهد و رضایت آنها را از خدمات کسب‌وکارها افزایش می‌دهد.
  • کاهش بار کاری تیم پشتیبانی کسب‌وکارها: با ارائه پشتیبانی مستقیم برای مراحل احراز هویت، یوآیدی بار کاری تیم پشتیبانی کسب‌وکارها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا روی وظایف مهم‌تر تمرکز کنند.

تشخیص زنده بودن کاربر بصورت passive

الگوریتم‌هایliveness detection به دو دستهactive و passive تقسیم می‌شوند. در الگوریتم‌های active liveness detection، کاربر باید اقداماتی مانند چشمک زدن، لبخند زدن یا سر خود را تکان دهد تا سیستم بتواند حضور زنده بودن کاربر را تشخیص دهد. این نوع از الگوریتم‌ها ممکن است برای کاربران کمی مزاحم و ناراحت ‌کننده باشد زیرا نیاز به تعامل فعال دارد.

در مقابل، الگوریتم‌های passive liveness detection به صورت خودکار و بدون نیاز به هرگونه تعامل فعال از سوی کاربر عمل می‌کنند. این الگوریتم‌ها می‌توانند با استفاده از تکنیک‌های پیچیده تشخیص دهند که آیا یک فرد واقعاً در مقابل دوربین است یا خیر، بدون اینکه کاربر مجبور به انجام هرگونه حرکت خاصی باشد.

استفاده از مدلpassive برای تجربه کاربری بهتر است زیرا:

1. راحتی کاربر: کاربران نیازی به انجام دادن حرکات خاص یا دستورالعمل‌هایی ندارند.

2. سرعت بالاتر: فرآیند تشخیص سریع‌تر انجام می‌شود چون منتظر واکنش کاربر نیستیم.

3. کاربرد پذیری: می‌تواند در محیط‌هایی که کاربران قادر به انجام حرکات خاص نیستند مورد استفاده قرار گیرد.

4. دقت بالا: تکنولوژی‌های پیشرفته می‌توانند با دقت بالایی حضور زنده بودن را تشخیص دهند.

به همین دلایل، مدلpassive معمولاً برای ایجاد تجربه کاربری بهتر و راحت‌تر ترجیح داده می‌شود.

تمامی این موارد سبب شده تا سرویس احراز هویت یکپارچه یوآیدی، افزایش 80 درصدی نرخ تبدیل را برای کسب‌وکارها به همراه داشته باشد که این امر، در نهایت به افزایش درآمد کسب‌وکارها منجر خواهد شد.

راهنمای ثبت درخواست برای سرویس احراز هویت یوآیدی پلاس

اگر شما هم به‌عنوان کسب‌وکارها فعالیت دارید و به دلیل فرآیندهای سنتی احراز هویت، کاهش نرخ تبدیل و نارضایتی کاربران را تجربه می‌کنید، می‌توانید با سیستم مدرن و آسان یوآیدی، افزایش نرخ تبدیل 80 درصدی را تجربه کنید.

ﯾﻮآﯾﺪی، تمامی ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﺧﻮد را برای افزایش ﻧﺮخ ﺗﺒﺪﯾﻞ احراز هویت ﭘﺬﯾﺮﻧﺪه ﺑﻪ ﮐﺎر ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ و از ﻃﺮﯾﻖ ﮐﺎﻧﺎل‌ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ مانند ﭘﯿﺎﻣﮏ، ﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔﻨﯽ، ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و … ﮐﺎرﺑﺮان را ﺗﺎ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﻓﺮآﯾﻨﺪ اﺣﺮاز هویت راﻫﺒﺮی ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد. ضمن این که ﻣﻼک ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻫﺰﯾﻨﻪ، اﺣﺮاز ﻫﻮﯾﺖ ﺧﺎﺗﻤﻪ‌ﯾﺎﻓﺘﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد و ﺑﺎﺑﺖ ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ دﻟﯿﻠﯽ ﻧﯿﻤﻪ‌ﮐﺎره رﻫﺎ ﺷﺪه‌اﻧﺪ، ﻫﺰﯾﻨﻪ‌ای درﯾﺎﻓﺖ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرویس احراز هویت یکپارچه یوآیدی ‌پلاس برای کسب‌وکارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برون‌سپاری واقعی و آسودگی خاطر از احراز هویت دقیق کاربر.
  • پاسخگویی سریع به استعلام‌های قضایی در کمتر از 1 ساعت.
  • پایداری و امنیت تضمین شده با تعهد به SLA فیمابین و رعایت استانداردهای امنیتی و همچنین پایداری 99.5 درصدی سرویس.
  • دسترسی رایگان به FDP (سرویس کشف و جلوگیری از تقلب)
  • پشتیبانی 24/7

آمار و ارقام یوآیدی نیز گواه موفقیت این شرکت هستند:

  • بیش از 6,000,000 احراز هویت موفق
  • آپ‌تایم 99.5 درصدی
  • نرخ تبدیل ۸۰ درصدی طبق داده‌های عملیاتی
  • زمان احراز هویت کمتر از 5 دقیقه در ۹۰ درصد تراکنش‌ها طبق داده‌های عملیاتی
  • دقت 99 درصدی هوش مصنوعی در احراز هویت
  • ارسال سریع اطلاعات به پلیس فتا یا مراجع قضایی در کمتر از 30 دقیقه
  • کاهش 50 درصدی هزینه جذب مشتری

همین امروز به جمع هزاران کسب‌وکارهای موفقی بپیوندید که از یوآیدی برای احراز هویت کاربران خود استفاده می‌کنند!

برای درخواست سرویس یوآیدی ‌پلاس و خرید بسته‌های پیشنهادی ویژه، به آدرس زیر از وب‌سایت یوآیدی مراجعه کنید:

https://u-id.net/uid-plus

در بهبود کیفیت مقالات کمک کنید

میلاد دهقان

من تلاش می‌کند تا به عنوان یک نماینده از جامعه تریدرها و سرمایه‌گذاران فعال در حوزه ترید ارز دیجیتال و فارکس، دانش و تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن به اشتراک بگذارد و افراد را در رسیدن به اهداف مالی و حرفه‌ای خود یاری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا