دسته‌بندی نشده

جو لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، می گوید هیچ شانسی برای طبقه بندی ETH به عنوان امنیت وجود ندارد

جوزف لوبین، بنیانگذار اتریوم و کارآفرین ارزهای دیجیتال، مطمئن است که اتر در ایالات متحده به عنوان امنیت طبقه بندی نخواهد شد.

کوین تلگراف با لوبین، یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار شرکت فناوری بلاک چین ConsenSys، در تل آویو در رویداد Web3، Building Blocks 23 صحبت کرد.

لوبین در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان ETH را پس از انتقال اتریوم به مدل اجماع اثبات سهام (PoS) به عنوان یک امنیت در ایالات متحده طبقه‌بندی کرد، گفت:

من فکر می‌کنم که این احتمال وجود دارد و همان تاثیری را خواهد داشت که انگار اوبر غیرقانونی شده است.
او افزود: نه تنها از سوی جامعه ارزهای دیجیتال، بلکه از سوی سیاستمداران مختلف و تنظیم‌کننده‌های خاص، اعتراض شدیدی وجود خواهد داشت.

در سپتامبر، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار، پیشنهاد کرد که انتقال بلاک چین به PoS ممکن است ETH را تحت فشار تنظیم‌کننده‌ها قرار دهد.

جنسلر معتقد بود که شرط بندی سکه ها باعث پیش بینی «عموم سرمایه گذار» از «سود مبتنی بر تلاش دیگران» می شود.

لوبین گفت که «سال‌ها» از گفتگو با SEC و کمیسیون معاملات آتی کالا مطلع بوده است.
آنها در آن زمان فکر می کردند که همه چیز یک امنیت است. ما – من فکر می کنم – به آنها کمک کردیم تا بفهمند بسیاری از توکن ها اوراق بهادار نیستند، و سپس آنها رفتند و گری و تیم اکنون فکر می کنند تقریباً همه چیز یک امنیت است.
با این حال، لوبین معتقد است که ETH همچنان ‘به اندازه کافی غیرمتمرکز’ است و به ‘موارد استفاده زیادی که آن را به عنوان یک امنیت دلالت نمی کند’ اشاره کرد.

او افزود: ‘هیچ مجموعه متمرکزی از مروج یا سازنده وجود ندارد که به طور خاص تلاش کند ارزش اتر را بالا ببرد و سرمایه گذاران را غنی کند.’

یک سیستم دادگاهی در ایالات متحده آمریکا وجود دارد که فکر می‌کنم از استدلال‌هایی حمایت می‌کند که اینطور نیست.»
لوبین گفت که رگولاتورها در حال حاضر بیشتر بر جنبه دیگری از اتریوم متمرکز هستند و اشاره کرد که افرادی که او نزدیک به این اقدام در واشنگتن دی سی می‌شناسند می‌گویند «اکنون بیشتر تمرکز بر روی استیبل کوین‌ها است».

‘همه در مورد آن صحبت می کنند، عصبانی می شوند. فراخوان برای انجام کارها.»
برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل Coinbase، در یک تاپیک توییتری در تاریخ 9 فوریه، به «شایعات» پاسخ داد که SEC در نظر دارد مصرف کنندگان خرده فروشی را از به اشتراک گذاشتن ارزهای دیجیتال منع کند.

وی گفت: ‘مسئولیت یک امنیت نیست’ و افزود که ‘مسیر وحشتناکی برای ایالات متحده خواهد بود.’ اگر ممنوعیت سهامداری تصویب می‌شد، توجه داشته باشید که «یک نوآوری واقعاً مهم در کریپتو» بود.

آرمسترانگ گفت: «امیدواریم بتوانیم با هم همکاری کنیم تا قوانین روشنی را برای صنعت منتشر کنیم و راه‌حل‌های معقولی ارائه کنیم که از مصرف‌کنندگان محافظت کند و در عین حال نوآوری را حفظ کند.

صرافی اکسولو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا