دسته‌بندی نشده

پیش‌بینی دلار صعودی گلدمن می‌تواند اخبار بد بیشتری را برای بیت‌کوین بیان کند

کاماکشیا تریودی، استراتژیست گلدمن ساکس در یادداشتی به مشتریان این بانک نوشت: اوج دلار آمریکا “چندین ربع دورتر احساس می شود.” او نوشت: “ما انتظار نداریم که فدرال رزرو تا سال 2024 تسهیلات را آغاز کند، و به نظر می رسد که یک فرورفتگی در رشد ماه ها باقی مانده است.”

تریودی با بررسی تجربه دهه 1970 که دوره تورم بالا نیز بود اشاره کرد که دلار شروع به تضعیف نکرد تا زمانی که فعالیت اقتصادی کاهش یافت و فدرال رزرو سیاست پولی خود را کاهش داد. این می تواند خبر بدی برای بیت کوین (BTC) باشد. در میان دلایل زیادی برای بازار نزولی کریپتوها در سال گذشته، دلار قوی در رتبه اول فهرست قرار دارد.

در اواسط سال 2021 در پایین تر از سطح 90، شاخص دلار ایالات متحده به سطح فعلی خود یعنی 113.69 رسیده است قوی ترین خوانش از اوایل سال 2002. Trivedi مقداری امید برای خرس دلار (و گاوهای بیت کوین) ارائه می دهد، و نشان می دهد که این میزان است. ممکن است اقتصاد اروپا تقویت شود، رهبری جدید در بانک ژاپن می تواند جنگ طلب تر باشد و چین ممکن است از سیاست تحمل صفر خود در برابر کووید-19 عقب نشینی کند – هر چند که او گفت، همه اینها ممکن است بر دلار آمریکا فشار بیاورند. ما هنوز آنجا نیستیم. بیت کوین به زیر 19000 دلار رسید و به 164416 دلار رسید.

صرافی اکسولو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا