دسته‌بندی نشده

مدیر عامل برندهای Animoca می گوید: انتظار بازی های بلاک چین بهتری را در سال 2023 داشته باشید

اتحادیه مشهور بین بلاک چین و بازی با موانع متعددی روبرو شده است که بسیاری را متعجب کرده است که آیا بخش جدید کریپتو و بازی هرگز به پتانسیل خود عمل خواهد کرد یا خیر.

در قسمت پنجم پادکست Hashing It Out، Elisha Owusu Akyaw از رابی یونگ، مدیر عامل برندهای Animoca، در مورد چگونگی پیشرفت صنعت بازی‌های بلاک چین بدون توجه به چالش‌ها صحبت می‌کنند.

رابی یونگ معتقد است که در هر دو طرف مسائل وجود دارد. در مورد توسعه دهندگان بلاک چین، یونگ استدلال می کند که صنعت نتوانسته است توده ها را در مورد مزایای فناوری بلاک چین آموزش دهد. به گفته یونگ، مردم باید بدانند که مالکیت دارایی دیجیتال آنها یک فناوری پیشگامانه است.

از طرف دیگر، یونگ تاکید می کند که صنعت بازی دارای یک خط محافظه کارانه است، جایی که گیمرها تمایلی به تغییر ندارند. یونگ واکنش‌های شدید گیمرهای موبایل و بازی‌های رایگان را به‌عنوان نمونه‌های بارز فرهنگ محافظه‌کار در میان گیمرها یادآور شد.

یونگ به یاد می آورد که چگونه گیمرهای موبایل مورد بی مهری گیمرهای رایانه شخصی (PC) و جوامع بازی کنسولی قرار می گرفتند، زیرا آنها احساس می کردند که تلفن های همراه نمی توانند یک تجربه بازی واقعی را ارائه دهند. او همچنین به بازی های pushback free-to-play دریافت شده برای معرفی مفهوم بازی رایگان و پرداخت برای آیتم های درون بازی اشاره کرد. یونگ معتقد است که ارزش فناوری بلاک چین در نهایت گیمرهای سنتی را متقاعد خواهد کرد.

برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که بازی های بلاک چین سرگرم کننده نیستند و پاداش های پولی به تنهایی ممکن است برای جذب پذیرش کافی نباشد. مدیر عامل برندهای Animoca معتقد است که چنین انتقادی برای صنعت نوزادی که به سختی سه سال از عمرش می گذرد ناعادلانه است. به گفته یونگ، ساخت بازی های مناسب زمان می برد. او به صنعت بازی‌های موبایل اشاره کرد، جایی که اکثر بازی‌هایی که قبل از انگری بردز راه‌اندازی شده‌اند خاطره‌انگیز نیستند و توسعه آن می‌تواند در صنعت بازی کند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button